tarwekiemolie

A

Anoniem

Guest
ga toch iedereen die capsules halen het is echt wonderspul hoeveel zijn er wel niet zwanger meegeraakt ?ik slikte het sinds vorige maand echt super ben gewoon zwanger joh nu ken ik helemaal niet meer slapen groetjes wendy

GEFELICITEERD!!!!

Ik heb vanochtend net de eerste tarwekiemoliecapsule genomen.....
Jouw verhaal geeft weer heel veel hoop.

Geniet ervan!

Heee gefeliciteerd zeg
Ik wilde ook die capsules hebben maar ze hadden alleen die olie. Dus nou slik ik elke keer een theelepel olie YECH!!!. Maar het is voor een goed doel als ik het zo lees. Lekker aan het uitslapen met een glimlach zeker.
Geniet ervan groetjes Pam

Hoevaak moet je de capsules innemen dan?Ik hoorde nl dat er op de beschrijving staat dat je dat 3 maal daags moet doen,hoevaak gebruik je dat dan?
En als je zwanger bent dan stop je er mee?
Het kan geen kwaad als je zwanger bent...

Als het dan zo goed is dan haal ik ze morgen ook meteen.

liefs Caro

Wendy, van harte gefeliciteerd!
Door die hoopvolle reactie's op die tarwekiemcapsules ben ik ze ook gaan halen. Ik heb ze echter van dr. Vogel gekocht bij de drogist om de hoek. Bij mij staat er op dat ik ze 2 maal daags in moet nemen en dat ik me aan dat voorschrift moet houden. Nou, dat doe ik dan ook maar. Ik heb heel benieuwd en baad het niet dan schaad het niet!!!

Gr. Leah

hallo wendy,

HARTELIJK GEFELICITEERD en geniet er van.
Ik ben deze maand ook begonnen met die capsules.
dus ik hoop dat ik aan het einde van de maand ook goed nieuws heb.
Daarbij is er voor mij gependelt en kwam daar ook maart 2006 uit.
Dus maar ja ik moet nog even geduld hebben.

groetjes en nogmaals geniet er lekker van
las

hoi meiden

Echt super al die reacties ik hoop dat jullie allemaal   super snel op het nov/decforum komen en we daar weer raad aan elkaar gaan geven heel veel succes allemaal veel liefs wendy

Terug
Bovenaan