Tarwekiemolie.....

Goeiemorgen allemaal,

Ik vroeg me af, of jullie naast de reguliere medicatie ook andere middeltjes gebruiken ter bevordering van de vruchtbaarheid?? Ik had al vaker gelezen over tarwekiemolie, dat die de cyclusduur kan verkorten, met mijn cyclus van 32 dagen leek me dat wel de moeite waard om eens te proberen, dus info gevraagd in de reformwinkel en een flesje meegenomen. VIES dat het is joh!! Ik eet gewoon een eetlepel olie op. Het smaakt naar niks, maar het is meer het idee... Nou ja ik ga het gewoon eens proberen, het kon geen kwaad vlgs die mevrouw. Was ook goed voor haaruitval en dat heb ik ook nog steeds enorm na mijn zw.schap en miskraam in februari.

Voor mannen schijnt zink goed te zijn toch? En accepunctuur heb ik ook wel eens gehoord?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en of jullie hier iets over te vertellen hebben??!!

grtjs van Mickey

Hoi Mickey, ik heb ook wel eens gehoord van die middeltjes, maar nooit gebruikt! Mijn gynaecoloog geloofde daar ook nooit zo in ..................en gezond leven / eten /  niet roken en niet teveel alcohol bij mijn man heeft de productie ook ENORM verbeterd!

Succes!

Groetjes, Pleun

ik heb me in al die middeltjes eigenlijk nooit zo verdiept, maar ik heb wel meestal zoiets van baadt het niet, dan schaat het niet....

Je kunt het in elk geval proberen, toch?

Liefs, en tot snel
mama Peet

Terug
Bovenaan