tarwekiemolie

Hoi meiden,

Even een vraagje: ik hoor weleens om me heen dat tarwekiemolie goed zou zijn voor de vruchtbaarheid en voor de innesteling van een bevrucht eitje? En weten jullie ook of je dat dan gewoon bij de drogist kan kopen?

Ik heb twee maanden geleden een miskraam gehad en misschien helpt dit produkt wel.

liefs,
Suzanne

hoi
Tarwekiemolie kan je daar inderdaad bij helpen.Het bevat een hoge dosis vitamine E.En aangezien je die dosis vitamine E die je dagelijks nodig hebt niet zo makkelijk uit je voeding haalt wordt hte aangeraden om daar dit als supplement voor te gebruiken.

Je krijgt meer energie,meer glans in je haar,een regelmatige cyclus,verhoogt de vruchtbaarheid en helpt inderdaad bij de innesteling.

Het kan absoluut geen kwaad om ze te slikken en ik heb altijd zoiets van baat het niet dan schaadt het niet .Je kan het altijd proberen,maar dat is persoonlijk.
Ik zelf heb al bij meerdere vage klachten baat gehad met homeopathie/kruidenthee/supplementen.

Ze zijn te koop bij het kruidvat en kosten helemaal niet duur,ik dacht rond de drie euro.
En je doet zo'n 2 maanden ermee ,dus valt mee toch.

Misschien kan je op internet zoeken ,misschien vind je daar wat meer info.
Ik heb alleen maar doorgegeven wat ik ervan weet ,en ik ben geen dok of homeopaat ofzo.
Ik wens je veel succes met zwanger worden!

doeidoei
Cindy34   (jaar) ronde 5,voor vierde kindje.Ik "hoor"eigenlijk op het forum zwanger worden.Maar lees en reageer hier ook wel eens.

Een van de meiden van het andere forum zweert erbij. Zij is na veel IUI's en IVF's zwanger en heeft zelf ook het gevoel dat het met de tarwekiemolie te maken heeft.

gr.Inge

Terug
Bovenaan