tas inpakken

ik heb een black-out, ik weer gewoon niet meer wat ik allemaal in de tas moet doen....;-) heb nu alleen nog maar de babykleertjes erin zitten voor de rest nog niks....
wat doen jullie er allemaal in?
kunnen jullie me weer op weg helpen!
xx

hoi neomi,
k heb me koffer ook al klaar staan, even zo uit me hoofd wat ik ingepakt heb (ik heb een folder gekregen vandaag maar die ligt niet binnen handbereik,lig nl al lekker onder de wol ;-) ) (ik heb er iets meer inzitten aangezien k een paar dagen verblijf)
geboortekleertjes,rompertjes,sokjes,mutsje,knuffeltje maxi cosi niet te vergeten!! :)
Voor jezelf.. Toiletspullen om je lekker weer op te frissen,schone kleren voor als je naar huis gaat,sokken,(grote :) ) onderbroeken, pyama of lekker shirt, tijdschriften,tussendoortje voor manlief (je zal er zelf niet veel behoefte aan hebben) telefoon, fototoestel, volgens mij ben k zo al een heel eind.....
Succes met pakken..

Liefs

Ik heb ook mijn badjas en sloffen erin gegooid (stond ook op een lijstje, dus ik volg het lijstje braaf :) en een oplader van onze telefoons (wij hebben er 2 die op dezelfde lader passen), en reserve batterij voor de camera.

En idd ook de labello en een doosje met dextrose snoepies :)

Evt. kun je ook wat lekkers te drinken voor je partner/ jezelf meenemen. In het zkh hebben ze altijd de standaard drankjes. En een shirt die je aan hebt tijdens je bevalling, die dus vies mag worden en evt weggegooid mag worden. Als je borstvoeding gaat geven zijn zoogcompressen/ lilypads en voedingsbh's ook handig!
Mocht je langer in het zkh blijven dan is een mp3 speler wel prettig of leesvoer (maar dat kan later ook nog aangeschaft/ meegebracht worden natuurlijk...).
Spannend he, deze laatste weekjes....
Ik zal mijn tas ook klaar gaan maken!

Terug
Bovenaan