Tas op wielen??? Echt niet!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben gisteren weer bij de fysio geweest. Helaas was mijn eigen fysiotherapeute op vakantie, dus had ik een invaller. Die dacht (net als de rest van Nederland) dat ik elk moment kan gaan bevallen terwijl ik pas 28,5 weken ben). Ik mag absoluut geen dingen meer tillen en hij adviseerde me om een boodschappentas op wielen te kopen, zodat ik mijn rug kan ontzien. Ik kreeg het advies om bij een bejaardentehuis te vragen waar je zo'n ding kan kopen. Ik heb met moeite mijn lach kunnen inhouden tot ik buiten was. Eenmaal thuis heb ik tegen mijn man gezegd dat hij voortaan boodschappen moet doen. Ik zie het al voor me, ik al die oude mensen lastig vallen. Misschien word ik het bejaardentehuis wel uitgezet.... En dan zo'n rare tas. Ik moest het even kwijt.

Groetjes van Marloes

Haha, wat een suggestie ook, om naar een bejaardentehuis te gaan! Verkopen ze die dingen niet gewoon bij Blokker ofzo?

Mijn man moet ook mee met boodschappen doen  - ik kan geen dingen meer tillen, en het in en uit het karretje doen van de boodschappen geeft me flinke bekkenpijn... Pfffft. Dus ik loop met het boodschappenlijstje rond en dirigeer hem naar wat we nodig hebben :).

Laat je maar lekker in de watten leggen hoor! Dat boodschappen doen kan je dan na de kraamtijd wel weer, hopelijk. Daar heb je toch een partner voor? Zo'n zwangerschap is al zwaar genoeg...

Succes ermee!
~Hilde

Halloo,

Heel vervelend dat je niets meer mag tillen en zo'n tas lijkt me ook niet zo leuk. Maar... Bij de ikea hebben ze best leuke met verschillende felle kleuren. Daar zou ik zonder problemen over een paar maanden met een dikke buik  mee gaan lopen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik last van zwangerschaps ischias. Heel veel pijn in mijn heup en been. Heb toen helemaal niet aan zo'n tas gedacht. Nu zou ik er zonder pardon een aanschaffen.

Groetjes Empe

Hoi hoi,

Het is wel heel vervelend dat je niks meer mag tillen je wordt zo afhankelijk van anderen om je heen. Maar het is nu eenmaal niet anders. Om nou in het bejaarden tehuis gaan vragen waar je zo ding kan komen zou ik ook niet doen ze zien je al aankomen. Maar als je er gewoon 1 koop in een leuke kleur en het help jou om er dingen mee te vervoeren zou ik het wel doen. Meningen verschillen natuurlijk het zou niet mijn eerste keus zijn maar als je geen keus heb ja waarom niet.

Nou heel veel succes ermee.

Gr Fruit Girl

Idd hebben ze tegenwoordig best leuke tassen in felle kleuren. Ik zou het ook gewoon doen hoor. Mensen zien toch dat je zwanger bent en ach... wat kan het je eigenlijk schelen wat ze denken. Ik zou er niet de wekelijkse boodschappen mee gaan doen. Lijkt me nog veel te zwaar, maar gewoon voor als je even naar het dorp gaat voor wat kleinere dingen.
Groetjes Veerle

Is juist stoer joh...
zo'n boodschappentas..
laat ze lekker lachen..jij hebt tenminste geen rare handen van de tassen dragen!..
ik heb al jaren zo'n tas....heerlijk...heb een zwarte en heb er leuke bloemen opgemaakt van stof....ben trots op omatas!

Die dingen zijn dit jaar juist weer helemaal in de mode! In allerlei felle kleuren inderdaad. Ik ga er binnenkort ook een kopen, denk ik. Ik woon midden in de stad en loop altijd te zeulen met de boodschappen, want met de auto shoppen is er niet bij.

Ik zie ze momenteel overal, ze zijn zelfs te koop bij Van Haren! Maar ook bij een goeie tassenwinkel (waar ze vaak ook koffers verkopen)

Groetjes, Marisa

Er zijn tegenwoordig idd hippe tassen op wielen hoor, en daar zie je ook steeds meer jonge meiden mee. Dus niet die van het bejaardenhuis kopen, maar gewoon op zoek naar een leuke. Bij de Ikea hebben ze momenteel een leuke bij het assortiment van ikea family geloof ik, fel oranje. En anders kun je ook je boodschappen doen via www.albert.nl

Terug
Bovenaan