tas

Misschien een stomme vraag maar ik vraag het me nu echt af. mijn vriend heeft al een paar keer gezegd dat we mijn tas klaar moeten zetten... wanneer zet je die tas klaar en wat stop je erin?
Ook ben ik nog steeds op zoek naar een complete lijst met wat je allemaal in huis moet hebben. wat heb je boor jezelf allemaal nodig?

Lieds Imke

hoi, ik vind het nog erg vroeg maar als jij er een goed gevoel bij hebt moet je dat doen. ;-) ik doe het meestal pas met een week of 34/35. als je trouwens op prenatal site kijkt kan je een lijst vinden. succes ermee!

Dank je voor je snelle reactie! Ik vind het zelf ook nog wat vroeg maar mijn vriend heeft het er al een tijdje over en ik kon hem eigenlijk ook niet vertellen vanaf wanneer we het klaar moeten zetten.

Bij mijn dochter had ik de tas in week 36 klaargezet. Veel eerder is ook niet handig want veel spullen gebruik je nog. Tenzij je al je douche en make-up spullen dubbel hebt haha. Ik ben er nu nog makkelijker in en ik zie het wel. Zal waarschijnlijk ergens in de buurt van week 37 zijn. Wel heb ik een stapeltje pyama's etc klaarliggen in de kast voor het geval ik weer eens een nachtje moet doorbrengen in het zkh. En de rest datkomt wel.

Liefs ciomama

Ook mannen schijnen last van nesteldrang te krijgen, heb ik gisteren gehoord. Dan moet en zal die tas klaar staan. Als hij dat nou graag wil, laat hem dat lekker doen, heeft ie ook weer rust in zijn koppie ;)

Ik heb van Thebe een mooi boek gekregen en daar staat alles is wat je mee moet nemen. Ik zal het voor degene die het ook graag willen weten even voluit typen.
Verzekeringspapieren
Ponsplaatje
Toiletartikelen
Makkelijk zittende nachtkleding
Warme sokken en slippers/pantoffels
Ochtendjas
Ondergoed
Kleertjes voor de baby
Draagwieg (bijv. maxi cosi)
Schone Kleren voor jezelf
Lijst met belangrijke telefoonnummers
Fototoestel indien je foto's wilt maken of wilt filmen, vergeet dan ook niet je acculader.

Hopelijk helpt dit lijstje een beetje. Ze raden aan om het koffertje 3 weken voor de uitgerekende datum klaar te hebben staan.

Groetjes

Terug
Bovenaan