tassenhaak op bugaboo?

ooit heb ik volgens mij eens iets gelezen over een tassenhaak voor op de bugaboo, kan het me niet helemaak goed meer herinneren. iemand die hier meer van weet, ik vind die luiertas aan de duwstang best onhandig
nescio
 
Hoi,

De tassenhaak van de bugaboo zit aan de duwstang bevestigd. Dat zijn die twee (veel te dure) kleine haak-achtige dingetjes die je erbij kan kopen. Die bevestig je allebei aan de duwstang, tegenover elkaar en daaraan hang je dus je tas.

Volgens mij is dat de enige tassenhaak van bb die er is hoor!

Groetjes,

Lein
 
Ja ik heb ze ook, die 2 kleine veel te dure haakjes aan de duwstang. Maar ik vind ze vooral heel handig om plastic tassen aan te hangen bij het winkelen en boodschappen doen. Ze zijn niet echt bedoelt om een luiertas aan te hangen, ik denk ook niet dat dat echt lukt. Ikzelf heb zo'n bugabooluierrugtas die je met klitteband aan de duwstang hangt. Ik vind het zelf wel handig.
 
Hoi,

Ik heb bij prenatal gewerkt en buggaboo heeft het erg slim bekeken!!!!
Alleen dingen die van buggaboo zijn passen erop, er bestaan dus geen namaak accesoires!!!!
Alles hebben ze peperduur gemaakt expres!!!!
Dus ja, die tassenhaken zijn de enigste, sorry en ja, ze zijn erg duur!!!!
Groetjes Renske
 
Hoi,

Ik heb ook de haakjes aan de duwstang zitten. De gemiddelde luiertas zal al snel te zwaar zijn denk ik, ik geloof dat er maar een kilo of drie aan mag. Bij mij zitten de haajes aan het begin van het schuim bevestigd, dus aan de zijkant zeg maar. Ik hang de luiertas ook aan de duwstang en met de schouderband ingekort achter de haakjes. Dan zakt 'ie tenminste niet verder.
Wat betreft de prijs: als je eenmaal zoveel geld hebt uitgegeven voor de Bugaboo zelf, maken die extra euri voor de accessoires ook niet zoveel meer uit!

Groetjes,
Gea
 
Hoi,

Was je nog op zoek naar tassenhaakjes voor de bugaboo??? Ik heb ze gzien vanaf € 4,50 !!!!
Als je nog interesse hebt, mail me dan: snoottie@hotmail.com
Wel binnen 3 dagen reageren, anders zijn ze misschien al weg!!!

Groetjes renske
 
Terug
Bovenaan