@tataartje

A

Anoniem

Guest
Hoi Tataartje,

Volgens mij ben je vandaag 1 week overtijd en ik vroeg me af of je al hebt durven testen. Ik hoop zo voor je dat het raak is.
En hoe gaat het verder met je? Heb je het nieuws van afgelopen week al een plekje kunnen geven?

X Ugly Betty

Hoi...

Ik kan het allemaal effe geen plekje meer geven. Ik ben gisteren zo zwaar ongesteld geworden en ik heb hele rare slijmproppen erbij zitten. Ik weet het niet meer. Ik heb in ieder geval besloten dat we met twee kindjes ook gelukkig zijn en dat we zwanger worden aan de wilgen hangen.
Ik kan de stress van zwanger worden niet samen hebben met de stress van de ziekte van mijn moeder.
Ze moet deze week al beginnen met chemo en bestralingen en ik wil er voor haar zijn en mijn gezin. Kan ik de rest niet meer bij hebben.

Alle anderen heel veel succes met zwanger worden.... ik blijf af en toe even een oogje in het zeil houden...

Hele dikke kussssss Tamara

Succes aankomende tijd met je moeder.
Wie weet komt het nog onverwacht over een tijdje als de tijd daar is, nu heb je alle kracht nodig voor je moeder en je gezin.

Sterkte!!

Heel veel sterkte de komende tijd met je moeder! Je moeder gaat een zware tijd tegemoet, maar ook voor jullie zal er een zware tijd aanbreken. Het is gewoon een vreselijke ziekte en hopelijk slaan de chemo en de bestralingen aan. Ondanks alles hoop ik dat je genoeg kracht kunt vinden om samen met je man en kinderen deze onzekere periode door te komen.
En wie weet heeft de toekomst nog iets heel moois voor jullie in petto :).

Liefs Hanneke

heel veel sterkte de komende tijd met je moeder!

liefs ticha

Terug
Bovenaan