tataartje

ik was even aan het terug lezen en zag dat je vroeg aan me wat voor afwijking ons dochtertje heeft
ze kwamen erachter bij het hiel prikje dat ze een schildklier afwijking heeft na een echo zagen ze dat haar schildklier het helemaal niet deed en een schildklier is heel belangrijk voor de ontwikkeling gelukkig is er medicatie voor en het gaat prima met haar inmiddels word ze bijna 3 maar is altijd even schrikken
ook dit kindje als het wel allemaal goed gaat word bij de geboorte bloed van het navel strengetje gehaald om te kijken of dit kindje het het wel of niet heeft hoeven we niet een week voor op het hiel prikje te wachten
bij onze dochter was het een geisoleerde aanleg fout
wel geven ze nu toch wel aan dat wij wel erg veel miskramen gehad hebben en nu ook nog is deze situatie dus gaan ze wel uitgebreider onderzoek doen of er toch niet nog is andere dingen spelen
 
jeetje meis, nu is het idd weer spannend, kan het me helemaal voorstellen. Blij dat het met je oudste nu zo goed gaat, zal voor je duimen op een goede afloop! En dat je dan wat meer kan genieten en ontspannen. We horen het wel!

liefs Kirsten
 
Jeetje.... Schrik hier toch wel effe van. Het is zo oneerlijk.
Aan de hand hiervan wens ik je heel veel sterkte en hoop ik dat je geen moeilijke keuzes hoeft te maken.

Sterkte meid
 
Terug
Bovenaan