Tatjana

Hello,

Spannend he. Ikben tot nu toe nog niet ongi geworden, maarja de dag is ook nog niet lang bezig he, ik heb wel geen kwaaltjes, maar ik ben wel niet slecht gezind zoals ik anders ben een paar dagen voor mijn ongi.
Ik heb ook het gevoel dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, maar waarschijnlijk zit dat tussen mijn oren en niet in mijn buik.
Ik heb ook beslist dat ik tot zaterdag wacht om een test te doen en ik hoop dat ik ze dan ook kan doen.
In ieder geval, laat me iets weten zaterdag he.

Veel succes met wachten en ik hoop voor jou dat jullie effectief zwanger zijn.

Liefs,

Bea
 
Hoi Bea,

mijn gevoel wordt steeds sterker dat ik zwanger ben. Wat erg, als dat niet zo is.

Dit is ronde 1 voor jou?
En dit is dag 28?

Wees nog niet te blij als je morgen nog geen ongi hebt. Mijn eerste cycles was 36 dagen. En veel meiden hebben een langere cycles na het stoppen.

Maar misschien ben jij wel een van de gelukkige die gelijk zwanger is.

Sterkte

Liefs Tatjana
 
Hoi, neen ik zal niet te blij zijn. Ik zit inderdaad in ronde 1, ik moet wel zeggen dat wij de eerste maand na het stoppen met de pil gewoon veilig gevreeën hebben en toen had ik een cyclus van 28 dagen. Dit is dus de tweede maand na het stoppen met de pil.Ik weet wel dat deze cyclus langer kan duren, ik heb er nog maar 1 opzitten maar ik moest toch een datum voor mijneigen voorop zetten.
In ieder geval bedankt voor je reactie en tot lees.
grtjs,

Bea
 
Ohhhhhh

als dit al de 2de maand zonder de pil, is dan moet je cycles wel ongeveer op pijl zijn.

Dan wordt het dus wel heeeeeeel spannend!!!

Sterkte

Liefs Tatjana
 
Dag dames,

Ook van mij even een berichtje.
Ik ben ook nog niet ongi geworden. Van de ene kant wel balen hoor maar we wachten af.

Ik hoor het wel van jullie, ik blijf duimen!!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan