Tatjana

Hoi Tatjana,

Ik las dat je ook een test had gedaan, en net als bij mij een vage min kreeg. Hebben we de test wel goed gedaan....

Ik ben nog steeds niet ongi...hopen dat ik vorige week vrijdag te vroeg heb getest. Ben na die test wel nuchterder geworden hoor, zit nu alleen maar af te wachten wanneer de ongi komt en ben niet meer bezig met het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar je weet maar nooit, als ik in het weekend nog niets zie dan ga ik maar weer opnieuw testen.

Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus, dus als ik dat aanhoudt dan zou ik afgelopen vrijdag inderdaad te vroeg getest hebben... Ik heb nu alleen niet zoveel last meer van een zeurend buikje, de hele vorige week wel..

Nog even spannend dus deze week.
Ik hoop voor jou dat je te vroeg getest hebt en dat je volgende week ons kunt melden dat het toch raak was!

Succes nog
liefs Ivy
 
Hoi Ivy

dank je. Ik hoop ook dat ik op een of andere manier te vroeg getest heb. Maar ik zal volgende week niet testen, want dan zijn we op vakantie.

Wij hebben het gevoel dat ik wel zwanger ben. Aangezien de symptomen. En een zwangerbuikje.
Als ik niet ongi wordt, dan is het duidelijk.
Ga in ieder geval van de vakantie genieten.

Heel veel succes!!!!

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan