Tatoeage laten zetten nu zwanger

Hoi!
Ik heb afgelopen zondag een tatoeage laten zetten voor de afgelopen 3 miskramen . Zit nu pas op dag 23 maar voel me al een paar dagen heel moe en futloos dus toch maar een testje gedaan , en ja hoor hartstikke positief !

Is dit schadelijk voor de zwangerschap ? Na drie miskramen speelt de onzekerheid weer op helaas.

Veel liefs

Een tattoo laten zetten wanneer je zwanger bent mag niet nee, ik wou dit ook doen in mijn zwangerschap eerst maar de verloskundige zei dat dit niet goed zou zijn dus ik heb hier toen ook mee gewacht 

succes! 

Gefeliciteerd, wat spannend weer zwanger na zoveel ellende.... snap dat je je zorgen maakt. Ik dacht dat het niet mocht omdat je tijdens een zwangerschap meer bloed hebt en dus sneller / meer bloed en je huid onder invloed van hormonen anders kan reageren. Dus wordt afgeraden om er bewust 1 tijdens de zwangerschap te zetten. Maar of het gevolgen voor de baby kan hebben weet ik niet eigenlijk. Ik zou morgen anders vast meteen een vk bellen om te overleggen :)

Denk ook dag het het beste is om hierover je vk te bellen het js toch iets anders als per ongeluk nog rood vlees gegeten te hebben

Het is zo vroeg in de zwangerschap dat ik denk dat het geen kwaad kan maar je zou het voor de zekerheid even aan je huisarts of verloskundige/gynaecoloog kunnen vragen. 

Denk niet dat je het nog kan verhelpen op dit punt. De eerste weken van de zwangerschap is de baby ook nog niet aangesloten op jouw bloed, dus lijkt me niet dat de vrucht inkt binnen kan hebben gekregen. 

Terug
Bovenaan