tattoo Marissa

A

Anoniem

Guest
Afgelopen donderdag heeft mijn man de naam van onze dochter Marissa laten tattoeeren. Ik ga het ook nog laten doen maar wil wel graag dat eerst mijn lichaam weer een beetje in zijn oude vorm terug is. Zijn er nog meer papa's en mama's die dit al hebben laten doen of nog plannen hebben?

Ik vind tattos heel mooi, maar wel bij een ander!
Maar vind dat als je er wel van houd, heeeel speciaal dat je dat doet van je kindje...mooi hoor!

Groetjes Saskia
mv Rik 14,5 wk

Ik heb zelf al twee tattoos, maar er komt er zeker nog eentje bij. Ik weet alleen nog niet zo goed waar ergens en wat precies. Een collega van mij heeft destijds de namen van haar kindjes in sierletters op haar pols laten zetten en dat zag er heel erg mooi uit! Wellicht dat het zoiets wordt. Maar ook ik wil eerst weer een beetje terug in mijn oude vorm komen en dan geef ik mezelf de tattoo cadeau!

Groetjes, Linda (moeder van Daantje, geboren 5 juli 2007)

Ps: erg mooie tattoo van je man!

Hoi,

Ik ben niet zo van de tatoos. Dus heb ik maar een armbandje gekocht met de naam van mijn zoon er op hihi

Ik heb zelf al 3 tattoo's. Dat is al redelijk wat aangezien ik vrij klein en dun ben (nu alleen nog even niet ;-)).
Vind de tattoo van je man echt onwijs mooi,maar zou het zelf niet zo snel doen.
Maar dat komt ook,omdat als het ons gegeven is,wij het liefst 3 kindjes willen. Dat is nog eens 3 tattoo's bovenop de 3 die ik al heb.... Zal mijn vriend niet zo blij mee zijn,denk ik.
Maar wie weet,als ons gezin compleet is een combinatie van alle namen....?

Hoi.
Ik had ook zoiets in gedachten. Ik heb zelf al 2 (kleine ) tattoos, maar wilde er nog 1 laten zetten met de sterrenbeelden van mijn 2 zoontjes of idd ook de namen of zo.. Ik ben er nog niet helemaal aan uit wat. Ik moet sowieso even wachten nog want ik geef nog bv, maar ik vind het wel super!!
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Toen Kyra 3 weken oud was heb ik ook een mooi plaatje laten zetten :)
Dit is mijn 4e tatoeage trouwens :) Hij is hier ook nog wat rood... misschien dat ik nog wel een nieuwe foto er van maak maar voor nu...... Groetjes, Frieda

Die van Kyra is ook heel erg mooi, ik kan alleen uit de foto niet zien waar hij staat. Ik zelf heb al negen tattoo's. Ik werk ook af en toe in de tattoo shop achter de balie. Maar moet dus nog even wachten tot ik weer mijn vorm terug heb en geen BV meer geef.

Terug
Bovenaan