Tattoo na bevalling zetten

<p>Hoi dames,</p><p>Wellicht heeft iemand hier antwoord op want op internet vind ik hier geen antwoord op en anders dan maar de tattoo studio bellen.</p><p>Wanneer kan je een tattoo laten zetten na je bevalling? Staat daar een bepaalde periode voor om te wachten ook nog ivme hormonen. Maarja..dan zou het nog 9 maanden kunnen duren (9 op en 9 af). </p><p>Ik dacht zelf dat t gewoon goed is om er een te laten zetten zodra ik mezelf weer helemaal fit voel. </p>
 
Ik ga altijd naar een vast iemand voor mijn tattoo's, die heeft me weer naar huis gestuurd haha! Hij wou mijn lichaam niet verknallen ?
Hij raad het af, want de inkt pakt niet mooi! Loop van de tijd zal het sneller/eerder vervagen of tijdens het zetten pakt het al niet goed uit.
 
Ik heb ooit gehoord dat je beter kan wachten als je borstvoeding geeft ivm infectiegevaar. Stel dat je een infectie krijgt moet je aan de antibiotica. 
 
Ik ben 8 februari bevallen en heb er ondertussen 2 laten zetten. De tattooist gaf aan dat zolang je jezelf goed voelt, het prima is. Je kent je eigen lichaam het best en voelt dat prima zelf aan of je jezelf er goed genoeg voor voelt :)
 
Terug
Bovenaan