Tattoo

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje: ik wil na de geboorte van mijn meisje een tattoo laten zetten. Het moet een symbool worden voor de liefde tussen mijn man en mij en onze dochter. Maar, eventueel moet het ook bruikbaar of uitbreidbaar zijn als we besluiten om nog een kindje te krijgen.

Ik wil de tattoo gaan zetten op m'n enkel/voet/wreef (afhankelijk van het plaatje natuurlijk). Ik heb zelf iets in gedachten van sterretjes, vlindertjes, bloemetjes, enz, maar heb nog niks geschikts kunnen vinden. Hebben jullie nog ideeen?

Groetjes, Marisa

hoi
helaas ik heb ook niet echt iedeen voor je
maar loop wel met de zelfde gadachten rond ik wil naar de geboorte ook een tattoo laten zetten en dan als symbool voor mijn kids en man en er moet ook plek over blijven of het moet aan te passen zijn voor nog een kindje.
zelf had ik gedacht aan iets met letters en een plaatje
je kunt ook meer bloemen doen dan zoek je op internet naar de geboorte bloem van je man en je dochter ofzo. en dan laat je die bloemen leuk bij elkaar zetten.
ik zelf had iets met de eerste letters van mijn man dochter en toekomstig kindje.
maar dan moet het inderdaad aanpasbaar zijn voor nog een kindje.
groetjes marielle

En het chinese teken van het sterrenbeeld van je kleine wondertje? Vind ik ook altijd mooi en niet zo'n opvallende tatoo... op je voet vind ik persoonlijk heel mooi en heel persoonlijk.

Succes met je keuze...

Gr Miran

Terug
Bovenaan