Tattoo

Hey meiden,

Even iets heel anders.
Ik zit te denken om een tattoo te nemen ik wil zo graag een tattoo met de namen of de voorletters van m'n kinderen.
Ik zit zelf te denken aan mijn onderrug een soort kleine trible en dan de voorletters erin.
Ik wil namelijk een plek waar je hem niet altijd ziet als je bv een jurk aandoet ofzo.
En ook niet al te groot.

Heeft 1 van jullie een tattoo??
En zo ja waar?
En deed het erg zeer??

Mama Patricia ik vind jouw tattoo ook erg mooi op je voet!

Liefs Stefanie

Hee Stefanie,

Ik ga misschien volgend voorjaar een tattoo nemen. Op m'n voet, 2 sterretjes met kriebeltjes. Aandenken aan de 2 miskramen, zo horen nu eenmaal bij ons leven.

Ik twijfel nog iets vandaar volgend voorjaar. M'n man heeft 3 maanden na de bevalling 1 laten zetten, hij kwam er ineens mee thuis. Het deed niet echt pijn, maar dit schijnt ieder weer anders te ervaren en de plek maakt ook verschil.

Liefs Lientje

Hee Stefanie,

Ik ga misschien volgend voorjaar een tattoo nemen. Op m'n voet, 2 sterretjes met kriebeltjes. Aandenken aan de 2 miskramen, zo horen nu eenmaal bij ons leven.

Ik twijfel nog iets vandaar volgend voorjaar. M'n man heeft 3 maanden na de bevalling 1 laten zetten, hij kwam er ineens mee thuis. Het deed niet echt pijn, maar dit schijnt ieder weer anders te ervaren en de plek maakt ook verschil.

Liefs Lientje

ik heb er 1 op mijn bovenarm en die is finaal mislukt
moet een fretje voorstellen maar lijkt veel meer op een pandabeer
zo word ie ook altijd door iedereen genoemd

ik wil er graag een foto van de meisjes overheen laten zetten maar durf niet meer omdat ik het wel flink pijnlijk vond en hij dus gruwelijk mislukt is

als je er een laat zetten ga dan eerst verschillende shops af en laat ze een vb maken zodat je weet wat je krijgt
ik heb dit helaas niet gedaan en ben er zo 1 binnen gestapt maar een slecht resultaat

groetjes maurilla

ik zelf moet er niet aan denken, een tatoo.
om verschillende redenen
maar erwin heeft er wel een aantal.

hij heeft op zn rug, tussen zn schouderbladen de naam van zn 1e dochter staan.

op zn arm heeft hij een hartje en daaronder mijn naam

op zn scheen heeft hij een hele grote trible, die hij in de bak toen zelf heeft gezet.

nathalia moet hij nog steeds neerzetten, komt er alleen telkens niet van.

nu deze kleine eraan komt, wilt erwin liever wachten en dan allebij de namen tegelijk neerzetten op zn rug, onder zn 1e dochter.

pijn doen vindt hij het niet.

ze zeggen: als je een bevalling mee hebt gemaakt, kan je elk pijntje aan.
maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet in.
komt misschien omdat ik mijn bevalling helemaal geen pijn vond doen, en al "au" roep, als ik mn teen stoot hahahahha

succes met uitzoeken van een tatoo.

liefs, do

ik zelf moet er niet aan denken, een tatoo.
om verschillende redenen
maar erwin heeft er wel een aantal.

hij heeft op zn rug, tussen zn schouderbladen de naam van zn 1e dochter staan.

op zn arm heeft hij een hartje en daaronder mijn naam

op zn scheen heeft hij een hele grote trible, die hij in de bak toen zelf heeft gezet.

nathalia moet hij nog steeds neerzetten, komt er alleen telkens niet van.

nu deze kleine eraan komt, wilt erwin liever wachten en dan allebij de namen tegelijk neerzetten op zn rug, onder zn 1e dochter.

pijn doen vindt hij het niet.

ze zeggen: als je een bevalling mee hebt gemaakt, kan je elk pijntje aan.
maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet in.
komt misschien omdat ik mijn bevalling helemaal geen pijn vond doen, en al "au" roep, als ik mn teen stoot hahahahha

succes met uitzoeken van een tatoo.

liefs, do

2 kleine tattoos hier op bil en borst, lang geleden gezet. Pijn gaat wel, hangt er vanaf hoe groot en waar. Tribles zijn erg mooi, vind ik.

2 kleine tattoos hier op bil en borst, lang geleden gezet. Pijn gaat wel, hangt er vanaf hoe groot en waar. Tribles zijn erg mooi, vind ik.

Terug
Bovenaan