tattoo

karlijn123

New member
Hallo allemaal,

Ik wil al een tijdje een nieuwe tattoo.. nou is het erg lastig voor ons om voor de 2e keer zwanger te worden dus wil ik graag een soort symbolische tattoo daarvoor.. iets met doorzetten of zwangerschaps symbool..

Iemand ideeen of voorbeelden??

 
hallo, wat naar dat een zwangerschap uitblijft. wij zijn ook bezig om opnieuw zwanger te worden van een tweede kindje hellaas is het ons ook nog niet gelukt na 5 jr.. ik hb drie iui behandelingen gehad  en heb inanderhalf jaar tijd drie miskramen gehad.. ook ik heb hier een tattoo voor laten zetten om t een plekje te geven..  de naam van mn zoon met een mooi sier teken eronder en een kleine zwaluw als symbool voor mn miskramen.. dit gaf me op een of ander gevoel dat ik ze toch bij me draag..

ik zit er nog aan te denken om het symbool voor hoop te laten zetten. want zonder hoop kan men niet voortleven .. hoop doet leven dat staat vast!!

een heel verhaal maar mischien heb je er wat aan..

ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag worden meid..  en dat je een mooie tattoo kan laten zetten..

liefs
 
hallo dolphin,

leuk dat je gereageerd hebt, ik weet het allemaal nog niet hoor.. is toch iets waar ik nog heel goed over na moet gaan denken natuurlijk. maar een goeie input bedankt. gelukkig heb ik nog geen miskramen gehad maar vind het idee wel heel mooi

gr
 
Hoi karlijn 123,

Na 11 weken zwangerschap heb ik een miskraam gehad. Ik ga ook een tattoo laten zetten om dit een plekje te geven, voor mijn gevoel moet ik dit doen. Ik wil ons kindje altijd met me meedragen, ook is het voor mij een manier om altijd te bedenken wat een klein wonder een baby is. Ik heb heel veel ideeën voor een tattoo opgedaan op Pinterest. Ik weet niet of je daar lid van bent, maar dat wil ik je graag meegeven. Hopelijk kun je daar een idee opdoen!

Mijn tattoo wordt bijvoorbeeld naar een beroemde qoute van E.E. Cummings gezet, en heeft niet specifiek met miskramen te maken. "Ik draag je hart met me mee, ik draag het altijd bij me. Ik draag jou hart in het mijne." Mijn tattoo wordt dus een hart in een hart. Misschien dat je zelf een mooie qoute of spreuk kent waar je veel kracht uithaalt.

Ik hoop dat jullie grote wens snel werkelijkheid mag worden!



 
Ik heb eindelijk gevonden wat ik wil! ! Het zijn 2 x jes aan elkaar en dat betekent dan.. waar een wil is is een weg! nu natuurlijk nog de vraag waar.. op de zijkant van me voet, op me pols of tussen me vingers..



 
Terug
Bovenaan