Taxivervoer

Hey ladies,

Ik had een vraagje. Ik ben nu precies 36 weken, dus het duurt echt niet lang meer voor ons meisje er is. Begin enorm nerveus te worden.
Nu hadden wij vervoer geregeld, al maanden geleden, maar deze persoon heeft zijn auto verkocht ?...
Wij hebben allebei ons rijbewijs niet, en niet zo 1 2 3 familie in de buurt met een auto, en vrienden van ons hebben ook geen rijbewijs, dus moeten wij met de taxi.
Nou ben ik sinds het begin van de zwangerschap, medisch verklaard dus moet ik echt in het ziekenhuis bevallen, wat ik sowieso al wilde.
Maar nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met Uber of TCA en weeën? We zitten er namelijk niet op te wachten dat we worden geweigerd omdat ik moet gaan bevallen...

Ik heb ervaring met TCA en die nemen zwangeren met weeën gewoon mee hoor! Natuurlijk geen garanties want elke taxichauffeur reageert anders, dus misschien wordt hij ineens zenuwachtig, maar tot nu toe nog nooit van iemand gehoord die bij TCA geweigerd is. Bovendien zal je waarschijnlijk richting ziekenhuis gaan redelijk aan het begin van de bevalling. In elk geval niet als je al ligt te gillen van de pijn (zou in elk geval ook mijn advies zijn ?) dus heeft de taxichauffeur het misschien niet eens zo door. Je man lekker laten kletsen met de taxichauffeur en dan ben je er zo ?

O ja, een matje of vuilniszak onder je billen leggen voor het geval je vliezen tijdens de rit breken is wel aardig voor de taxichauffeur... 

Vrienden van ons zijn meegereden met de vk naar het ziekenhuis.. weet niet of dat nog een optie is voor je?!

Misschien vooraf contact leggen met een taxibedrijf en de situatie voorleggen? Dan weet je of het taxibedrijf je mee wil nemen, kan me voorstellen dat dit rust geeft. Je bent waarschijnlijk toch gespannen op het moment dat het begint.

Terug
Bovenaan