Hallo,
Allereerst mijn oprechte excuses als ik voor onrust op dit gezellige forum (en ik ben niet sarcastisch, ik zie serieus dat het hier gezellig is!) zorg, dit is absoluut NIET mijn bedoeling.
Ik ben nergens mee bezig, echt niet, ik wilde alleen de moderator een hart onder de riem steken.
Zoals ik al zei in mijn bericht aan JGmom05, ik weet gewoon hoe ze zich voelt en ze staat hier helemaal alleen. Het is zo moeilijk om dit "werk" te doen als je van iedereen (of van velen) commentaar krijgt. Kijk, ze leest alles hier omdat ze vrijwillig haar tijd besteedt aan het goed laten verlopen van een forum. Niemand bedenkt hoe zij zich moet voelen als ze "schooljuf" wordt genoemd, of als iemand "ja juf" post nadat ze moet ingrijpen (van de redactie!). Of als mensen zeggen: "Kom, we gaan lekker naar MSN, daar grijpen ze tenminste niet zo kinderachtig in." Kan je je een béétje voorstellen hoe frustrerend dat is voor de makers van deze site? Het is juist dankzij dit forum dat jullie uberhaupt een MSN groep hebben kunnen vormen! Snap je een beetje wat ik bedoel? Ze doet haar best om dit goed te laten verlopen, vooral omdat het hier altijd gezellig is geweest. Ik had het gewoon ontzettend met haar te doen.
Ik zeg niks over de conflicten hier, of over mensen die "ergens mee bezig zijn" omdat ik er niks vanaf weet, ik wil daar ook niks van weten want, inderdaad, ik ken jullie niet goed genoeg om daar uitspraken over te doen. Ik zie alleen dat jullie een supergezellige en hechte groep hebben en hoop oprecht dat dit blijft bestaan. Niet voor mij, maar voor jullie. Er is al genoeg ruzie en ellende, laat dan een "online" wereld wat luchtiger blijven. Een beetje consideratie naar een ander doet al zoveel goeds. De storthoop heeft gesproken
JGmom05, sorry als ik olie op het vuur heb gegooid. Ik wilde je alleen wat opbeuren. Echt waar.