te bizar

A

Anoniem

Guest
ik wil mijn dochter en volgende kleine een vrije opvoeding geven, dat ze zelf van hun fouten leren maar altijd bij me terecht kunnen als ze me nodig hebben

maar zit sbs6 te kijken over allerlei moorden... echt als ik dan dat soort dingen met tranen in me ogen zit te kijken zou ik het liefst me kinderen altijd en tegen alles en iedereen willen beschermen!!

dat mensen echt zulke vreselijke dingen in hun leven doen kan ik echt met me pet niet bij!!!

Hoi meid,

ook wij zitten te kijken naar SBS. En wat is het idd verschrikkelijk!! Hoe kun je zoiets doen!?!?!
Dat je jezelf druk maakt (vooral nu) snap ik heel goed. Maar meid... Hoe graag we ook willen, we kunnen onze kid(s) niet altijd tegen het kwade beschermen... Hoe graag we het ook zouden willen.  Probeer lekker te genieten van je kleine meid, en de volgende!! Tijd is onvervangbaar, en iedere minuut is kostbaar, dat ga je op deze momenten goed beseffen.

PS: Hoe voel je jezelf nu?? Hoe gaat het met je buikje haha!!

Liefs Debby.

pff, ik heb t ook gezien, ik werd er helemaal onpasselijk van brrr

Ik ben op een gegeven moment maar wat anders gaan doen, ik werd er gewoon bang van als die engerds die er op de wereld rondlopen!

Evelien

hoi hoi

daar heb je zeker gelijk in debby!

nee maar met mij gaat alles lekker hoor ben al over de 5 maandjes en heb nergens geen last van.. heb maandag pas me 20 weken echo dus ben erg benieuwd wat het gaat worden!!

en hoe gaat het met jou? las dat je last had van je rug wat vervelend joh!

groetjes jessica

Hoi hoi,

Ik heb niet naar de televisie gekeken maar ik vind het ook wel moeilijk af en toe hoor. Je hoort tegenwoordig zo vaak erge dingen. En niet alleen moorden maar ook geweld naar elkaar toe, ongelukken in het verkeer, pesten via internet. Dan denk ik wel eens: waarom heb ik uberhaupt een kind op de wereld gezet? Om hem bloot te stellen aan al die verschrikkelijke dingen?
Maar ja, misschien wordt mijn kind later wel een grote wereldverbeteraar, wie weet.....
Je kunt je kind niet weerhouden om met al die nare dingen in contact te komen. Je kunt haar wel leren er op een goede manier mee om te gaan. Dat zal ik Sven ook proberen bij te brengen. En ik hoop dat hij er net zoveel afkeer van zal krijgen als wij zodat hij zelf nooit in de verleiding zal komen om geweld te gebruiken.
We kunnen alleen ons uiterste best doen om onze kindjes goed op te voeden maar op een gegeven moment komt er ook een tijd dat we ze moeten loslaten. Gelukkig duurt dat nog eventjes en geniet ik met volle teugen van mijn mannetje die nu op zijn manier de wereld aan het ontdekken is.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan