te druk misschien

Wij zijn nu 4 maanden bezig en ben net helaas weer ongesteld geworden. Zit toch even met een vraagje. We zijn net verhuisd, net een maand geleden en we zijn nog druk bezig in het nieuwe huis. Mijn hoofd zit best vol met dingen die er nog moeten gebeuren. Klein beetje stress dus...Ik weet dat het normaal is dat je tussen de 6 en 1 jaar zwanger kan raken, maar toch...misschien wil ik te graag en ben ik te druk met dingen...heb echt het idee dat het vrij lang kan duren....Kent iemand dit??
liefs Ilona
 
Lieve Ilona,
Volgens mij zou dat best kunnen. Ee vriendin van mij woonde in een te klein huis, had trammelant op haar werk en het wilde maar niet lukken. Op het moment dat ze een nieuw huis hadden en ze een nieuwe baan had, was het meteen raak. Maar al met al heeft het wel een jaar geduurd.
 
Ik denk ook wel dat het zo is. In augustus ga ik op vakantie, misschien dat het dan beter gaat. Weet ook niet. Af en toe ben ik gewoon down. Ik gun het iedereen zoveel, maar wil het zelf ook zo graag! Maar misschien ben ik er ook teveel mee bezig...weet niet. Afwachten en veeeeel gaan klussen. Vind het in ieder geval geweldig voor jou!!
 
hoi Ilona,
rot he, elke maand die rode duivels. en elke keer zie je weer meiden naar de andere forums verhuizen... ik zou kunnen zeggen "denk er niet te veel aan" maar dat werkt niet (ik spreek uit ervaring) Ik kan je alleen maar wensen dat je een rustiger periode krijgt en een heerlijke ontspannen vakantie.
 
Terug
Bovenaan