<p style="text-align: left;">Wie kan mij wat tips geven? Mijn zoontje van 11,5 maand is een druk mannetje. Hij kan eigrnlijk geen moment stil zitten, is altijd ergens om te kijken waar hij zich aan op kan klimmen oid. Erg ondernemend dus en daar zit ook een beetje het probleem. Hij kent zijn eigen grenzen niet. Ik zie nu vaak aan zijn oogjes dat hij moe is en doe ik hem dus naar bed. Zodra ik hem oppak, weg bij zijn speeltjes of waar hij dan ook mee bezig is, is het krijsen en om zich heen slaan, maar trek ik zijn slaapzakje aan, kroel ik met hem en slaapt hij overdag goed. De avonden zijn daarintegen wisselend. Hier pakken we het op dezelfde manier aan, maar vaak is het dan toch wel krijsen als hij in bed ligt en dat kan wel een uur of langer duren. Ik praat even met hem voordat ik hem in bed doe om hem rustig te krijgen na zo’n drukke speeltijd, maar het lijkt wel of dit de avonden niet lukt. Iemand wellicht tips? Bij ons laten zitten werkt ook niet, want hij heeft gewoon geen rust en wil niet bij je blijven zitten</p>