Te dun baarmoederslijmvlies

<p>Kom net terug van de gynaecoloog. Omdat ik de prikpil heb gehad heb ik te dun baarmoederslijmvlies en daardoor wordt ik niet ongesteld. Heb een echo gehad daarop was verder niks verontrustends te zien. Eierstokken zagen er ook goed uit. Alleen dus die slijmwand die te weinig slijm bevat. Nu moet ik 3 weken de pil slikken en daarna stoppen. Kijken of de boel op gang komt en dan moet ik over 5 week terug naar de gynaecoloog om weer een echo te doen en te kijken of er meer slijm is, ook hebben ze bloed geprikt. </p><p>Meer die hier ervaring mee hebben?</p><p> </p><p>liefs</p>

Ik heb vaak gelezen en gehoord dat tarwekiemolie hierbij zou kunnen helpen. En ik geloof dat het een gevalletje ‘baat het niet dan schaad het niet’ is. 
Succes! 

Heb het ook gelezen! Eerst maar het ene proberen daarna het andere ? wie weet dat 1 pillenstrip de boel op gang helpt. Daarna kan ik altijd nog tarwekiemolie gaan proberen. Kinderwens is er hoor, maar niet dat ik tot alles in staat ben Haha ... eerst maar eens rustig afwachten of ik over 3 weken weer een menstruatie heb en daarna hopelijk en regelmatige cyclus 

Heb het ook gelezen! Eerst maar het ene proberen daarna het andere ? wie weet dat 1 pillenstrip de boel op gang helpt. Daarna kan ik altijd nog tarwekiemolie gaan proberen. Kinderwens is er hoor, maar niet dat ik tot alles in staat ben Haha ... eerst maar eens rustig afwachten of ik over 3 weken weer een menstruatie heb en daarna hopelijk en regelmatige cyclus 

Terug
Bovenaan