Te dunne baarmoederslijmvlies

<p>Heeft iemand ervaring met een te dunne baarmoederslijmvlies? Wij zijn  al een jaar bezig voor een 2de na een mirena spiraaltje te hebben gehad .ik heb een kijkoperatie en al gehad alles was goed ook bij mijn partner was alles goed.er was wel geconstateerd dat mijn baarmoederslijmvlies te dun was.dus bij de innesteling gaat het waarschijnlijk mis.onze zoontje is gelijk verwekt na 19 jaar de pil te hebben gehad.dat is zo vreemd.ik had vaak een cyclus met 1a2 dagen pauze ertussen vorige week 6 dagen aaneengesloten ongesteld geweest voor het eerst. Mijn cyclus is wel geregeld rond 26 a 27 dagen </p><p>Kun je zelf iets doen tegen te dunne baarmoederslijmvlies? Of toch weer na de gyneacoloog voor advies?wij willen geen landurige behandelingen ivm leeftijd ik ben 39 mijn partner 42.</p><p> </p><p>Gr anneke </p>

Ik zit nu in ronde 15 voor de 3de. Het begon met een miskraam met 11 weken daarna duurde het 25 maanden bij mijn zoontje had ik geluk maar ging het met 14 weken mis krampen en veel bloedverlies maar gelukkig bleef hij wel zitten. Dus ik denk dat jij ook gewoon geluk hebt gehad al zou het ook met jullie leeftijd te maken kunnen hebben ze zeggen dat het na de 35 minder wordt. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben

Dat hoop ik ook apart he dat het bij de 1e gelijk raak is en het nu niet lukt.of misschien dat het door de mirenaspiraal komt dat alles nog niet normaal is volgens de gyneacoloog kun je daarvan ook een te dunne baarmoederslijmvlies overhouden maar dat moet vanzelf goedkomen

Tarwekiemolie schijnt het baarmoederslijmvlies te kunnen verdikken. Mocht het daarmee lukken wordt het tijdens de zwangerschap wel afgeraden, dus dan weer stoppen. 

Hopelijk helpt het! 

Ik heb kortdurend Mirena gehad direct na miskraam en werd toen helemaal niet ongesteld dus dat kan direct na het stoppen wel hebben meegespeeld maar je bent nu al 1 jaar verder. 

Terug
Bovenaan