te fel licht?

weet iemand wanneer een baby went aan licht? zodra ik de serre in loop of naar buiten ga met de kleine of sluit ze haar ogen. Waarschijnlijk vind ze het te licht?! want zodra we weer binnen zijn waar het stukje donkerder is gaan ze weer open! :) niet dat de ogen veel open maar het viel me op. Ze is nu 3 weken oud...

Vanaf 4 weken gaan ze steeds meer dingen bekijken en kunnen de ogen meer hebben en zul je zien dat ze steeds meer met de ogen open zal liggen, bij 6 weken gaan ze echt al gericht kijken en kun je al wat lachjes verwachten. Ookd e mobiel boven de box kunnen ze tussen de 4 en 6 weken al met de ogen volgen
Het sluiten van de ogen is een afweerreactie dus goed dat ze dat doet. Ze went er vanzelf aan.

Wanne vind fel licht ook nog niet lekker, maar hij ligt zowieso nog heel vaak de binnenkant van z'n ogen te bekijken dat het nog heel moeilijk is om eraan te wennen.

Hoi, ik kom even binnenvallen vanaf de maart moeders.

Onze kleine is nu 10 weken en ligt al lekker om zich heen te kijken. Maar nogsteeds als ik de serre inloop gaat ie moeilijk kijken. Ook buiten als het zonnetje de kinderwagen inschijnt is lastig voor hem. Ik weet ook niet wanneer het overgaat, maar nog niets vreemd voor 3 weken dus.

Groetjes!

Terug
Bovenaan