(te-)gekke opa en oma's,.. hihi (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi vriendjes en vriendinnetjes!!

Hebben jullie ook zo'n (te-)gekke opa en oma's? Ikke wel!!!

Als ze op bezoek zijn maken ze mij de hele dag aan het lachen!
Ik krijg er dan zo de slappe lach van dat ik er super melig van wordt en dan om elk geluidje in de lach schiet. Ik ben ook zo énorm dol op ze!

Een middagje opa en oma ziet er dan zo uit;

Vliegtuigje spelen..                                                             Muisjes die in je nek lopen...

De slappe lach er van krijgen..                                       Wat ben ik gek op ze!!

Hebben jullie ook altijd zo'n lol met ze?..

Tot donderdag!!

Kay zv Esmé

Hoi Kay

Ik heb helaas niet van die mooie foto's, maar mijn opa en oma zijn ook geweldig!
Ik moet altijd zo om ze lachen! Als mama dat probeert trap ik er natuurlijk niet in.
Ik weet niet of ze dat nou zo leuk vindt....maar zij doet weer andere leuke dingen.
Wel leuk he? Dat we het niet altijd alleen maar met papa en mama hoeven te doen.
Die zou ik dan misschien wel een beetje zat worden...haha

Nouwe...weltrerusten!
Ga gauw, anders merken ze dat ik nog wakker ben,,,

Liefs Stef zv Annet

Leuk hoor! Helaas zien mijn kinderen hun opa en oma niet vaak. Dus ook niet zulke momenten of foto's.

Hoi Stef..

Ja opa en oma's zijn leuk,.. Maar soms ook wel vermoeiend hoor! Ben echt helemaal kapot als ze naar huis gaan hihihi,..
Maar mijn oma doet ook altijd écht gek! Ze gaat namelijk ook gewoon over de grond rollen of dan rijd ik op haar rug alsof ze een pony is haha..

Nu weet ik waar m'n moeder het van heeft

Kay zv Esmé

Terug
Bovenaan