te gekke recepten ??

Maak je ook alles voor die kleine zelf? Ik doe dat ook, maar wel gewoon simpele dingen hoor...gewoon bloemkool, broccoli, erwten, wortelen, witlof met aardappel. En bruine bonen met appeltjes en met rijst en nu heb ik er ook kip bij gedaan. Of bloemkool, worteltjes met rijst zag ik op een potje dus heb ik ook een keer gedaan. Heel makkelijk dus even in de magnetron en klaar is kees. Ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan koken want ik werk 4 dagen in de week en moet alles alleen doen, maar ik hou wel van vers zelfgemaakt eten.
 
ja ik maak groente zelf fruit nog niet koop het .
Groente maak ik gelijk voor een paar keer scheelt zo .
 
voor jezelf of voor de baby?? :) ik heb wel lekkere recepten maar die mag Tess nog niet ;)! die houdt het voorlopig nog ff op..... gekookte courgette oid hihi... het was niet vies maar ook niet zo smaakvol, maar ze vond het heerlijk :p! mn man zou gek kijken als ik hem een bord gekookte courgette gaf :)! ik heb op mn verlanglijstje een kookboek gezet zonder pakjes en zakjes. krijg steeds meer een aversie tegen al die E-nummers, dus wil veel meer zelf gaan uitvinden met kruiden ipv zakjes. ik kook supergraag en maak vaak onbekende gerechten, vind het leuk om uit te proberen. de jongens eten alles mee, ze moeten van alles at proeven en lusten ook wel veel gelukkig. rijst met suiker ofzo ipv nasi dus! straks komt het fijne fruitseizoen voor onze kleintjes er weer aan: perziken, nectarines, aardbeien enz.. mmm!
 
Terug
Bovenaan