Te groot voor de wipper en nu?????

De wipstoel van Zifjon kan maar tot 9 kilo, nou is hij die alang gepaseers  maar zit nog steeds  in de wipstoel. Wel zit hij zo ondertussen bijna met zijn billen op de grond en wordt het toch echt tijd voor iets anders maar wat ??

Hij zit graag in zijn stoeltje Tik tak te kijken en eet erg graag een koekje in. Ook is het zijn rust momentje omdat hij zo hyper altijd is en in de box maar blijft stuiteren (spelen).
In zijn eetstoel wil ik hem niet echt zetten aangeziene die zo recht zit. Weten jullie een oplossing voor een lekkere luie lounge stoel waarin ze kunnen rusten en vet ook nog in vast gezet kunnen worden?

gr van Mariska en zifjon bijna 11 maanden

Hoi,

Wij hebben een wipper van top mark en daar kan zelfs die van 3,5 nog in!
Maar wat ik voor de grootste 2 heb, is een stoel van de ikea, ze kosten  24.95 euro geloof ik, maar zijn echt heel goed, ze kunnen er een beetje in wippen en zoals alles bij ikea, zijn ze zo goed als niet kapot te krijgen, zelfs mijn man zit er regelmatig in!
Hij heet poang kinderfauteuil, als je intypt bij zoeken krijg je hem te zien echt een aanrader, gaat jaren mee,,,,!
Kleur is trouwens roomwit, maar heel goed wasbaar!

Gr MJ

heyhey

wilde al eerder reageren, maar de site deed het niet.

is een zitzak niks? kan hij lekker in hangen voor de tv.
waarom vind je het niks om hem in zijn kinderstoel te zetten?
lijkt mij juist alleen maar beter. zit hij recht, en dus goed voor de rug.

nou ja, t was maar een ideetje van die zitzak :D:D

liefs, do

Wij hebben ook een Topmak wipper en qua lengte zou hij er nog makkelijk in passen maar qua gewicht zit hij bijna met zijn kont op de grond. wat betreft die zitzak misschien is dat wel wat ja. Zijn kinderstoel zou geen probleem zijn maar hij is altijd erg druk en bewegelijk en vind het dan heerlijk als hij ff kan lounge in zijn wipper :) :)
Tja een baby lounge moet ik maar gaan creeren hier thx voor de tips.

gr van Mariska en zifjon 11 maanden

Terug
Bovenaan