te groot voor kinderwagen en badje

Mijn zoontje wordt dinsdag 11 weken, hij groeit zo hard dat ie nu al bijna niet meer in de kinderwagen kan. Maar mag hij nu al in een buggy ik heb een Xadventure,( ik weet niet of dat wat uitmaakt). En hij past ook niet al te lang meer in zijn badje, onze badkamer is zeer klein dus ik was hem al altijd op zijn kamertje. hoe kan ik dat nu oplossen?? Herkent iemand dit, graag een antwoord.

groetjes, Martine
 
Wij gaan vaak samen met ons zoontje onder de douche. hij vind het heerlijk.
Met kinder wagens weet ik niet precies hoe het zit. Ik heb een mutsy wagen. Volgens de gebruiksaanwijzing mag een baby in deze buggy vanaf de geboorte. Dit omdat deze buggy plat kan. Als dat niet kan dan mag een baby geloof ik pas in een buggy als hij zelf kan zitten.
 
inderdaad samen met je onder de douche vinden ze echt heerlijk.
In een Buggy mogen ze pas als ze kunnen zitten omdat het niet goed voor het ruggetje of je moet de buggy helemaal plat kunnen leggen.
Want je kunt het vergelijken met een maxi cosi , daar mag hij ook nog te lang achter elkaar in liggen.
En het is echt een flinke baby als hij nu al niet in een kinderwagen past of je kinderwagen heeft een abnormaal kleine bak
 
Je baby mag pas met 7 maanden in een buggy. Als je dat iets eerder doet als hij al goed kan zitten, dan kan het vast niet zo heel veel kwaad, maar nu kan het nog lang niet. Ons dochtertje zat ook altij boven alle lijnen qua lengte en gewicht, maar in een gewone wandelwagen die je plat kunt zetten, daar kan zo een kind echt nog wel een tijdje in! Die zijn afgestemd tot een jaar of 4, nou zo een reus zal je zoontje ook weer niet zijn.

En toen mijn dochtertje 2 a 3 maanden was, toen dacht ik ook dat die niet lang meer in het badje zou passen. Maar volgende week wordt ze een jaar en ze zit nu nog steeds heerlijk in het badje. Verschil is alleen dat als babies nog klein zijn, dan liggen ze er lang uir in, maar hoe ouder ze worden, hoe meer rechtop ze gaan zitten, en dan kunnen ze er nog wel ff in hoor! Dus maak je niet ongerust.

Hoe groot is je zoontje trouwens?
 
De wagen kan wel helemaal plat ja, maar ik vind het idee alleen zo eng dat ie dan met die riempjes cast zit he, hij heeft nog maar zo'n klein lijfje daarvoor...Lance was bij zijn geboorte 6 januari 51 cm, 4 weken terug was hij 58 cm, ik moet over 2 weken weer naar het cb maar ik denk dat ie dan zeker wel een eind over de 60 cm zit, sommige maatjes van 62 past ie al niet meer aan.

groetjes Martine
 
Is logisch dat die riempjes nog vrij ruim zitten... Wat voor een wagen heb je het nu trouwens over? Een buggy of een wandelwagen? Heb je zo een wandelwagen die je eerst met bak en daarna met zitje kunt gebruiken? Dan kan je zoontje nu wel in dat zitje, dat is nog een stuk comfortabeler dan een buggy... Een buggy is op deze leeftijd helemaal nog zo wankel al kan ie plat...
 
je kan zoontje zeker weten in de buggy zetten,als hij maar plat kan.mijn dochter is nu 5 maanden en ze zat al in de buggy toen ze 3 maanden was. ik heb een adventure kinderwagen. als je een voetenzak erbij heb dan is het helemaal goed. en die riempjes die kun je helemaal verstellen van groot naar klein. gewoon doen het is veel makkelijker.
 
He cb heeft het mij toch echt afgeraden om mijn dochtertje al met drie maanden in een buggy te doen... En niet alleen het cb, ik kreeg van alle kanten hetzelfde advies.

Een buggy heeft te weinig vering volgens hen.
 
Terug
Bovenaan