Te groot?

Ik ben nu 22 weken zwanger en hoor vaak van mensen dat ik al behoorlijk groot ben!! Ik moet zeggen dat ik het zelf ook snel vind gaan maar goed ik heb er weinig verstand van omdat dit m'n eerste is. Zijn er meer mensen die dit hebben???
 
niks van aan trekken!!! ik ben nu 28 weken zwanger en iedereen denkt dat ik binnen nu en morgen ook almoet bevallen. Volgengs de vk heb ik veel vruchtwater. en iedere zwangere wordt weer anders dik. Je moet jezelf niet gaan vergelijken met anderen. DE grote vanm je buik heeft nm niks met de grote van je kindje te maken.
 
Te groot, te klein... Mensen menen maar dat ze alles tegen je mogen zeggen nu je zwanger bent... Ik krijg steeds te horen dat ik nog wel een maand of twee zal moeten. Nou, niet dus, eerder een dag of twee. En dan zeggen ze: goh, klein kindje! Not, die is gewoon 3500 gram schat de vk. De grootte van je buik heeft idd niets met de grootte van je kind te maken!

En dat ik een dikke kont heb gekregen ook niet, al vinden heel veel mensen dat ze daar ook wel wat van mogen zeggen. Excuse me, ik ben zwanger! Dan is het toch normaal dat ik niet meer in maatje 34 pas of niet? Maar blijkbaar geldt dat alleen voor mijn buik, die had van de buitenwereld wat groter gemogen. De rest had dan wel superslank moeten blijven... jaja... Ik trek me er inmiddels niets meer van aan, maar wat hebben een hoop mensen me geirriteerd zeg met hun ongevraagde commentaar op mijn lijf!
 
Ach, tegen mij zeggen ze weer dat ik nog zo'n klein buikje heb voor 26 weken. Is gewoon per persoon heel anders, dus niks van aantrekken. Er is geen standaard voor!!
 
Hallo,
Bij mij was de buik weer heel klein. 2 dagen voor de uitgerekende datum vroeg er eentje je moet zeker nog een maand of 2, nou eerder 2 dagen mevr. Terwijl me zus een buik had dat je dacht die kan elk moment bevallen, maar moestt nog 2 maanden.
Groetjes
 
Mensen denken dat ik een tweeling krijg. Maar volgens de vk groei ik gewoon goed en is er niets aan de hand. Het verschilt gewoon per persoon en ik denk dat de mensen die vinden dat je al groot bent andere voorbeelden in hun omgeving hebben gehad.

Dus, maak je nergens zorgen om!
 
Ben ook 22 weken en mensen vragen ook dagelijks of ik een tweeling krijg. Of inderdaad of ik al bijna moet, nee nog 4 maanden. Word er ook vaak niet goed van maar ja je doet er niets aan. Ben ook al 12 kilo aangekomen. Dus dat beloofd nog wat.
 
Terug
Bovenaan