te groot?

hoi meiden!

ik kom net bij de verloskundige vandaan en ons manneke is te groot! ze geloofde niet dat ik pas 24 weken ben.. na een aantal keer meten verzekerde ze me wel dat t niet iets was om me druk om te maken.. maar als t de volgende keer nog zo is gaan ze n echo maken enz..

wie herkent dit? want jah.. k maak me dus wel druk:S

liefs!

Nee dat heb ik eigelijk nog niet meegemaakt maar als ik dat zou horen, zou ik mij ook druk maken.
Wel moet ik elke keer een echo rond de 30 wk en nog een keer ik geloof rond de 35 wk omdat ik overgewicht heb maar ik noem het gewoon elke keer een pretecho want bij alle twee de zwangerschappen waren de boys gewoon op de goeie maat en bij de geboorte waren ze 3265 gr en 3430 gram dus onwijze mooie gewichten.
Ik ga ervanuit dat nr 3 ( ook een jongen) weer gewoon goed groeit en rond dit gewicht geboren gaat worden.
Wie weet heb je gewoon veel vruchtwater.
Laat je het nog een keer weten als je de echo hebt gehad wat er uit gekomen is??
Sterkte

Hallo Sjaar,

Met onze 20 weken echo zij ze ook dat ons mannetje oneveer een week "voor" lag. Maar verder geen zorgen alles was goed en daar moet je van uit gaan.
Onze mannekes hebben het gewoon super daar binnen bij ons ;-)

Lekker genieten van je z.schap!!!!!

Groetjes

Ook ons kindje is te groot. Maar ik maak mij daar niet zo druk om omdat mijn dochtertje ook heel groot was, namelijk 4680 gram bij geboorte (ze is met 38 weken geboren, dus laat staan hoeveel ze had gewogen bij 40 weken)
Wel word ik regelmatig geprikt op zwangerschapssuiker en krijg ik rond de 30 weken een groeiecho. Verder moet ik nu op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen, omdat Eline met haar schouder bleef steken met de bevalling, wat dus vaker voorkomt met grote kinderen. Hierdoor had ze een gebroken sleutelbeen en had ze wat opstartproblemen. Dus vandaar het ziekenhuis.

Mijn baarmoeder is nu al groter als wat het met deze zwangerschapsduur zou moeten zijn, maar de VK neemt hierin dus al wel mee dat mijn vorige kindje ook heel groot was en dat het mijn derde zwangerschap is.

Vraag even of ze je wel op zwangerschapssuiker wil testen, als ze dat al niet hebben gedaan, want dat kan een oorzaak zijn van een groot kindje. Hoeft dus niet, was bij mijn dochtertje ook niet zo.

Terug
Bovenaan