Te grote baby bij groeiecho 34wkn

Gisteren een groeiecho gehad en ons mannetje springt overal mee buiten de groeilijnen, weegt nu naar schatting 2956gram bij een zwangerschap van 34wkn.
Wordt doorgestuurd naar de gynaecoloog voor nog een meting, zijn er hier dames die hier ervaring mee hebben ?

Ja zeker. Nu 37 weken zwanger. Een weekje terug was ons dochtertje al ruim 3400 gram volgens de groei echo.. Gyneacoloog gaf aan dat als het geen keizersnede werd met 39 weken, het inleiden was geweest bij 38 weken zwangerschap. Keizersnede heeft overigens een andere reden dan de grootte van t kindje.

Ook hier groei echo's gehad
Vorige week de laatste met 32 weken en ze was groter als gemiddeld
Ik baar zware kindjes 4.1..4.4 en de laatste 4.7 kg
Bij mij vertelde ze trouwens niet het geschatte gewicht 
Ik krijg volgens echoscopiste geen echo's meer maar ga dat even navragen bij verloskundige 
Bij mij vertelde ze als de kleine te groot word word je misschien 
Eerder ingeleid maar bij mij kan 4.7 kg er ook uit hihihi
Ben zeer benieuwd hoe zwaar deze kleine word 

Ook hier groei echo's gehad
Vorige week de laatste met 32 weken en ze was groter als gemiddeld
Ik baar zware kindjes 4.1..4.4 en de laatste 4.7 kg
Bij mij vertelde ze trouwens niet het geschatte gewicht 
Ik krijg volgens echoscopiste geen echo's meer maar ga dat even navragen bij verloskundige 
Bij mij vertelde ze als de kleine te groot word word je misschien 
Eerder ingeleid maar bij mij kan 4.7 kg er ook uit hihihi
Ben zeer benieuwd hoe zwaar deze kleine word 

Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap extra groeiecho's gehad. Mijn oudste bleek achteraf eigenlijk te groot zijn en zat met dr schouder vast tijdens de geboorte. Ben bij de tweede bij de gyn geweest, maar die vond het niet nodig om een keizersnede te doen. Dit keer hadden we geluk, omdat onze tweede haar hand bij haar hoofd had tijdens de geboorte was ze er makkelijker uit, anders had ook deze weer vast gezeten.

Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap extra groeiecho's gehad. Mijn oudste bleek achteraf eigenlijk te groot zijn en zat met dr schouder vast tijdens de geboorte. Ben bij de tweede bij de gyn geweest, maar die vond het niet nodig om een keizersnede te doen. Dit keer hadden we geluk, omdat onze tweede haar hand bij haar hoofd had tijdens de geboorte was ze er makkelijker uit, anders had ook deze weer vast gezeten.

Terug
Bovenaan