te grote buik?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ben vanochtend bij de vk geweest, zij zei dat mijn buik groter was dan bij de duur van mijn zwangerschap hoorde. Het kindje was was wel qua grootte op groei, maar de buik was dus wel groter.... hmmmm, het was verder niet verontrustend zei ze.... ben wel vergeten te vragen hoe het evt. komt.....
Hebben jullie hier ervaring mee?
Groetjes, Nicole 263d

Hoi Nicole,
Ik heb dat ook gehad. Bij de eerste zwangerschap liep mijn buik bij 30 weken 3 weken voor. Toen heb ik onderzoek gehad in het ziekenhuis voor evt suiker oid. Maar er was niets aan de hand, gewoon veel vruchtwater.
Nu heb ik de hele zwangerschap een voorsprong gehad, tot 36 weken. Komt omdat het mijn tweede is, maar ook heb ik weer veel vruchtwater. Ze hebben normen wanneer het te veel is. Te is nooit goed. Verder heb ik gewoon een grote baarmoeder, dat is bij de 1ste echo gebleken.
Vraag gewoon de volgende keer hoe ze denken dat het komt, of bel je vk even op als je je zorgen maakt. Daar zijn ze voor hoor.
Groetjes,
Patricia 41+2

ik was vanochtend ook bij de vk en die zei eveneens dat mijn buik groter was dan de zwangerschapsduur: ik ben precies 25 weken en ze vond hem 27 weken.
maar ze zei er verder niets van, behalve dat de kleine een groeispurtje had gemaakt. Nu had mijn oudste rond deze tijd ook een groeispurt: ik was in 3 weken (vakantie) 3 kilo zwaarder en paste opeens een zwangerschapsbroek niet meer! En diezelfde broek  zit nu weer krap; de rits moet open. Dus ik geloof het allemaal wel.

greet

Terug
Bovenaan