Te hoge bloeddruk

Hoi allemaal!

Ik ben net voor controle bij de verloskundige geweest. Ik heb voor het eerst het hartje gehoord, supergaaf! Het kindje groeit ook goed. Ik heb alleen een te hoge bloeddruk, volgens mij 130/100. De onderdruk is te hoog. Nu moet ik volgende week terug komen en neemt ze nog eens mijn bloeddruk op. Als het niet lager is moet ik voortaan naar de gyneacoloog, de verloskundige kan dan niet genoeg 'zorg' bieden. Dat houdt dus in dat ik zowiezo in het ziekenhuis moet bevallen.  Maar ja, ik denk maar zo, 'wat moet dat moet'. Ik ben blij dat  ik zo goed in de gaten wordt gehouden.  
Hebben nog meer meiden dit meegemaakt?

Groetjes Karin

Hoi,

Tot nu toe heb ik altijd een lage bloeddruk tijdens mijn zwangerschappen gehad. Bij de laatste controle was de bloeddruk ook laag. Volgens mij moet je dan oppassen met zout maar je kunt beter eerst even de volgende controle afwachten, niet dan? Wanneer heb je een afspraak staan?

Petra

Ik ben gisteren weer naar de verloskundige geweest en ik heb dus nog steeds een te hoge bloeddruk (nu was tie 150/95). Ik moet volgende week woensdag voor het eerst naar de gynaecoloog. Tja, het is niet anders... Voordeel is wel dat het kindje en ik nu beter gecontroleerd worden en dat ik wat vaker een echo zal krijgen.

Zijn er meer meiden die dit hebben (meegemaakt)?

Liefs Karin

Terug
Bovenaan