te hoge bloeddruk

Net weer voor controlle in het ziekenhuis geweest.
Blijk een te hoge bloeddruk te hebben. Hij was 138/ 98.
onderdruk is dus te hoog.
moet nu heel rustig aan doen en moest gelijk bloedprikken en urine inlevere.
hoor vandaag nog of ik opgenomen moet worden ivm zwangerschapsvergiftiging.
Dus maar even flink duimen dat dat niet hoeft.

groetjes Mirjam

klinkt allemaal heel bekend!
bij mij 1ste heb ik een vergifiting gehad,nu ben ik 31 weken zwanger en sinds vorige week is mijn bloeddruk 145/92 dus veel te hoog.gelukkig waren mijn uitslagen allemaal goed van urine en bloed vorige week.
maar moet nu iedere week op controle in het ziekenhuis
hoop voor je dat je geen vergifiting hebt!
weet ook niet hoever je nu bent ?
mij hebben ze wel ingeleid daarna met 39weken!

liefs kim 31,1wkn (maart mama)

Hai,

Die is inderdaad wel erg hoog ja rustig aan anders moet je vervroegd het ziekenhuis in. Hopen dat de uitslagen goed zijn. Heel veel sterkte!

Groetjes Susan

hoef nog niet opgenomen te worden!! Ben ik wel erg blij mee!
Ben nu 33 weken zwanger dus zou dan anders nog 4 of 5 weken in het ziekenhuis moeten blijven. Elke week die ik nog thuis ben is er weer 1 meegenomen!
Moet nu vooral veel rust nemen, waar ik absoluut het type niet voor ben, had net een schoonmaaklijst gemaakt, nou ja dat moet manlief dan maar doen haha!!

groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Lastig is dat he!
Gaan ze je niet meer instellen op medicatie?
Hopelijk gaat het allemaal meevallen.
Ik ben alleen met de eerste 4 dagen opgenomen geweest voor de bevalling (met 38 weken bevallen).
Hopen dat je bloeduitslagen goed blijven dan maar!
Hopen we daar samen op. Ik ben ook 33 weken zwanger en vandaag weer even bloed geprikt ivm hoge bloeddruk. Ik gebruik daar medicatie voor sinds 21 weken zwangerschap en nu is mijn bloeddruk netjes (vandaag 130/85).
Wel balen he, dat 'rustig aan doen'. Ben je eindelijk bijna met verlof mag/kan je bijna niks.

Is dit je eerste kindje?

Groetjes Suus

ha Suus,

Dit is ons 2de kindje, onze eerste word in maart alweer 3 jaar!
Heb niks gehoord over medicijnen die ik moet gaan slikken, hoor volgende week wel meer denk ik.
Rustig aan doen is hier erg moeilijk, ik heb hier thuis een hyper actieve peuter rondlopen die ontzettend veel aandacht vraagt op het moment!
Hij voelt echt al dat er iets gaat gebeuren straks. Gelukkih gaat hij op de woensdagen en donderdagen naar het kinderdagverblijf en kan ik die dagen lekker niksen!
Laten we maar duimen dat onze beide bloeddrukken netjes blijven!!

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Ik ken dat wel hoor. Rust nemen is hier ook zeer relatief.
Ik heb een dochter van 5 en een zoon van 3 (wordt eind maart 4). Helaas hebben zijn heel goed in de gaten dat mama niet alles meer kan en lijken de boel wat extra uit te proberen. Daarnaast maken ze erg veel ruzie samen op het moment.... zucht!
(of het valt me nu meer op omdat ik minder kan hebben, dat kan ook, hihihihi).
Het kan natuurlijk zijn dat ze nu niet meer met medicatie gaan starten omdat je al ruim 33 weken zwanger bent.
Ik heb bij mijn zoontje en dochter ook geen medicatie gebruikt. Maar nu dus wel omdat het veel eerder kwam.

Hoe voel jij je verder? Veel klachten van de bloeddruk?
Ik ben regelmatig misselijk en heb hoofdpijn (bij de andere 2 waren dat ook de enige symptomen).

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan