Te hoge bloeddruk!!!

Hallo Dames,

Vanmiddag voor extra controle naar de vk want mijn bloeddruk is te hoog.
Is in een paar dagen tijd ineens om hoog geschoten.
Mijn onderdruk is 95 en mijn boven druk 145.
De kleine is ook erg rustig maar is afgelopen week ook gedraaid want ligt nu netjes met zijn/haar hoofdje naar beneden.
Vind het wel weer spannend!!! Ga as vrijdag 15 juni trouwen dus hoop dat het mee valt en dat ik zo veel mogelijk kan genieten van onze dag.
We zullen het zien.

Houd jullie op de hoogte!!! ben 32 weken zwanger.

Groetjes dipsy
 
eh as vrijdag is het volgens mij 15 april!!!!! Mijn uitgetelde datum!!!!!!!
wens je wel een mooie dag as vrijdag. mooi weer en alvast gefeliciteerd maak er een onvergeetelijke dag van..........

groetjes Sandra
 
Ik heb ook last van een te hoge bloeddruk, ben nu 29wkn, nu 2x doorgestuurd naar het zh om te kijken of het allemaal nog goed gaat! Gelukkig gaat het met de baby en mij verder wel goed, nu wel rustig aan doen... Ben benieuwd hoe de controle bij jou was, hopelijk is het allemaal mee gevallen en kan je vrijdag volop genieten van je trouwdag!!! Enneh... je niet te druk maken hé!! Niet goed voor je bloeddruk ;~) hihi rustig aan!!!
Groetjes Maris
 
oh leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd alvast. Hoge bloeddruk heb ik geen ervaring mee, maar neem aan dat ze je wel in de gaten houden. Veel plezier vrijdag!
 
hoi,

ik heb helaas ook ervaring gehad met een hoge bloeddruk...bij mij was het bij de vorige zwangerschap in het begin al te hoog (ik zelf geen klachten van gehad).

zorg dat ze je goed in de gaten houden hoor!en zorg dat je zelf ook niet te druk ben.

succes!
 
Terug
Bovenaan