te hoge bloeddruk

Hoi

Vandaag controle gehad bij vk...
Een te hoge bloeddruk....had het al wel verwacht. Voel me de laatste 2 weken steeds slechter. Veel last van harde buiken en begin vocht vast te houden. Voel me gewoon een wrak!

Ze gaan me nu extra onder controle houden. Maandag moet ik weer terug komen mits ik mezelf slechter ga voelen en meer sympthonen krijg van zwangerschapsvergiftiging..

vind het zo spannend allemaal!

Ik houdt jullie op de hoogte!

x

Heey Esther,

Dat is schrikken! Hebben ze gekeken naar je urine?
Hoe hoog was je bloeddruk? En hoefde je niet langs de gyn?
En nu heel rustig aan doen?
Sterkte en ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden!

Liefs Brigitte

Hey meid.

Kan me voorstellen dat je het spannend vind.
Hoe hoog was je bloeddruk?
Hoop dat je je niet slechter gaat voelen.
Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Succes met je laatste loodjes!

Liefs Danielle

heeej meid hier het zelfde ,,, alleen hebben ze gelijk bloedgeprikt int ziekenhuis,,, en de uitslag kreeg ik smiddags alles bleek goed te zijn,, maar moet wel extra in de gaten houden ,,, nog een paar weekjes ,,,,

groetjes

ja zeker wel even schrikken, het komt allemaal ineens zo dichtbij!
Mn bloedruk schommelde steeds tegen 140/90..
op zich nog niet zo hoog dat er gelijk actie ondernomen moest worden maar normaal is mijn bloedruk veel lager..
Ze hebben mijn urine gisteren ook gecontroleerd, dat was verder goed.

Het hoeft natuurlijk helemaal geen zwangerschapsvergiftiging te zijn hoor..het kan ook zijn dat mijn lichaam zichzelf klaar maakt voor de bevalling. Het hoort allemaal bij de laatste zware loodjes.
Toch zullen ze me niet onnodig langer laten doorlopen..dus als het maandag nog zo is dan zal ik wel geholpen worden denk ik. Vooral omdat ikzelf ook aangegeven dat ik behoorlijk klaar ben met het zwanger zijn.
Ik wil alleen liever niet bevallen op 5 of 7 december!
Dus nog even een weekje langer proberen vol te houden..we wachten af!

lfs

Jeetje, het word nu wel erg spannend als ik dat zo hoor hier! Hopelijk duurt het nu niet lang meer voor je. Want zo worden die laatste loodjes toch wel erg zwaar! Hier gaat het nog op en neer, ene dag heb ik veel energie en andere dag kan ik niks. Maandag was het kindje erg rustig en gisteren juist heel druk en rommelde het ook al flink! Wij zijn rond dezelfde tijd uitgerekend toch, ik de 16e? Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs Marie

Hoi Esther,

Heel veel succes met de laatste loodjes en hoop dat ze maandag iets gaan doen als er dan nog niets aan de hand is!
In ieder geval fijn dat je urine goed was!

Succes ermee!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan