Te hoge bloeddruk

Hey meiden

Vandaag controle gehad bij de vk vandaag 35 + 5
Bloeddruk was te hoog en dat terwijl het heel m'n zwangerschap zo netjes was! Ook een op andere dag last van vocht vasthouden soms sterretjes zien! Morgen moet ik terug komen en dan een half uur aa de bloeddruk meter en urine meenemen mocht het morgen niet goed zijn gelijk door naar het ziekenhui voor onderzoeken bij de gyn! Buik was ook erg gespannen vandaag daardoor kon ze moeilijk voelen hoe ze precies lag vreemd z'n gespannen buik had heel de dag niks gedaan haha! Kleine der hartslag wel goed en was ookal iets ingedaald!
Na morgen moet ik wel dus rustiger aan gaan doen wat de uitslag ook is morgen m'n laatste dag werken dus dt scheelt! Zelf ga ik er vanuit dat het allemaal wel meevalt dus maak me niet zoveel zorgen!

Iamd hier ervaring mee?
Liefs

Bij de oudste heb ik dat ook gehad. Zelfs afspraak gemaakt voor inleiden. En toen stabiliseerde en zakte mijn bloeddruk weer. Mij was verteld niet overtijd te hoeven lopen met een hoge bloeddruk. Maar artsen veranderen net zo hard als het weer, dus doorgelopen tot 41 weken en 2 dagen. Het hangt erg af van je urine. Zit er veel eiwit in, nemen ze geen risico. Is die schoon, houden ze je wat meer in de gaten. Ik kreeg ook ineens veel vocht toen. Nu heb ik dat al veel langer en juist weer een lage bloeddruk hahahaah. Eigenwijze lijven ook hahaha. En rustig aan doen de laatste weken kan nooit geen kwaad!

ik ook bij de oudste gehad. Onderdruk van 115. Moest acuut kalm aan. Ze hebben mij wel scherp onder controle gehouden in zh. Om de dag bloed prikken en urine controleren of er niet meer eiwit in kwam. Uiteindelijk doordat mijn bloed steeds goed bleef geen medicijnen gegeven. Maar moest wel per direct kalm aan doen. Ben uiteindelijk met 40 weken bevallen omdat mijn vliezen gewoon braken.
Nu is de onderdruk alweer 95. Als hij stijgt hadden ze nu het wel over medicijnen. Maar het is ook maar net wie je controleert. Vorige week zeiden ze dat ik 2x in de week moest komen. maandag zeiden ze weer 1x in de week. Net wat supertje zegt.
Ze houden gewoon jouw en de kleine in de gaten. Als je het zelf goed doet en de kleine ook, laten ze je gewoon lopen. Kalmer aan doen is gewoon de beste oplossing. Als je nu van de week klaar bent met werken zal zeker schelen

Ook mijn bloeddruk is wat te hoog (onderdruk rond de 95). Vanmorgen is daarom besloten dat ik nu onder controle van t ziekenhuis blijf ipv verloskundige. Ik ben wel n grensgeval, want mn bloeddruk is al nooit laag geweest ( ik begon met een onderdruk van 85 deze zwangerschap) en heb geen klachten. Ook waren mn bloed en urineuitslagen goed en ook de ctg van debaby is ok. Maar goed toch zijn ze bang dat er zwangerschapsvergiftiging op de loer ligt en nemen ze dus geen risico. Dat vind ik alleen maar goed. Het is wel jammer dat ik nu niet meer onder gewone controle sta vd verloskundige, maarja gelukkig gaat het al opschieten. Ben vandaag 34 weken.

Terug
Bovenaan