<p>Dag dames,</p><p>Mijn man en ik zijn enkele maanden aan het proberen voor onze 1ste kindje samen en het is nog niet gelukt.</p><p>Na een bloedonderzoek bleek dat ik een veel te hoge prolactine gehalte heb (verdubbeld) blijkbaar is dit de mogelijke reden van mijn onvruchtbaarheid.</p><p>Mijn bloed werd meermaals getrokken om dit te bevestigen.</p><p>De Gynaecoloog heeft nu Parlodel voorgeschreven om de Prolactine gehalte te verminderen naar normaal, dit zal ervoor zorgen dat ik weer vruchtbaar word.</p><p>Wat mij een beetje verwonder is ondanks het feit dat mijn Prolactine gehalte verdubbeld is, dat ik toch maandelijks netjes om de 28 dagen ongesteld word. </p><p>Heeft er iemand hier ervaring mee. </p><p>De verhalen die ik lees zijn vooral van de dames die niet ongesteld werden en na de behandeling hun maandstonden weer kregen.</p><p>Maar ik word maandelijks ongesteld , en heb een regelmatige eisprong. dus ik weet niet wat dat de medicatie voor mij gaat veranderen.</p><p>Sorry voor de lange verhaal, </p><p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen, met haar ervaring.</p><p>Groetjes</p><p> </p>