Te hoge zuurgraad!!

hoi allemaal..

Ik ben 26 jaar en wij zijn al 1,5 jaar bezig met zwanger worden, nu weet ik sinds twee weken dat mijn zuurgraad te hoog is en dat ik dus gelijk alle spermacellen van mijn mannetje dood, de volgende cyclus krijg ik vaginale douches om de zuurgraad omlaag te halen, wie heeft hier ervaring mee???

alvast super bedankt...

veel succes met zwanger worden!!

dikke knuffel voor jullie allen!!!!!!

Kleintje,

Kleintje, hier iemand die er ervaring mee heeft. Bij mij dus hetzelfde verhaal. Nu moest ik de afgelopen 6 maanden ook spoelen. min 1 uur en max 4 uur moest er tussen het spoelen en het sexen zitten, niet erg spontaan dus. maar op zich is het zo gebeurd, een werkje van nog geen 5 minuten. Maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu na 6 maanden spoelen ben ik nog niet zwanger geworden en krijg ik dus dinsdag een kijkoperatie. Best wel eng hoor.

Ik ben dus vorig jaar in 1e ronde zwanger geraakt, helaas na ong 6 wkn mk (bbz) , en zit nu alweer in 14e ronde, en het wil dus niet lukken

ik weet niet hoe lang jij moet spoelen, of ze hebben gezegd een half jaar en dan kijken we verder ofzo?

Heel veel sterkte en eens moet t ons lukken....

Hallo,

Ik heb ook een te hoge zuurgraad. Ik kreeg geen douches of zo, ik mocht meteen starten met IUI. Waarschijnlijk zal dit de reden zijn, omdat ik het PCO-syndroom heb. Dus zowiezo een gestimuleerde cyclus heb.

Sorry kan hier niet over meepraten. Maar hopelijk werkt het bij jou

Groetjes Linda

Hoi kleintje ;-)

Ik heb ook geen ervaring mbt zuurtegraad bij de vrouw die te hoog is maar wil je wel heel veel goeds wensen op naar een goed resultaat zal ik maar zeggen.

dikke kus nice

Dag kleintje!

Wij zijn ook al enge tijd bezig om een klein wondertje te verwachten... Maar helaas tot op heden ( zit nu in de laatste dagen van het wachten ) nog geen verwachting......

Maar wij hebben een aantal maande geleden ook te horen gekregen dat mijn slijm te zuur is!. Hij heeft het bij ons niet over douches gehad maar wij hebben al wel de eerste iui achter de rug en nu is het wachten.. Ik heb er verder geen PCO? bij maar wel een verminderde eisprong dus daar gebruik ik ook nog mediijnen voor....

Maar dit is dus mijn ervaring met een te zuure graad!!!!

Wij zijn allergisch voor onze man hihihi.........

groetjes Poeh

Terug
Bovenaan