te hooge waardes.....

Hier weer eens een berichtje van Sjanneke.........Inmiddels ben ik druk in de weer met de eerste ivf poging. Helaas rammelen mijn stokken te hard en heb ik teveel geflird met de paashaad. Heb flink wat eitjes in me (nu 22 die doorgroeien) en mijn waardes stijgen de pan uit.....ik ben van 11500 gestegen naar 17000 en ben vandaag gekomen bij 19200. Allemaal ietsie veel te veel (bij ongeveer 14000 mag de punctie plaatsvinden). Moet het erg rustig aan doen en moet liters water drinken.....morgen moet ik weer naar het ziekenhuis (is onderhand een dagtaak geworden). De puregon ligt nu 2 dagen in de koelkast en mag er van de arts niet meer naar kijken of aan ruiken......(ik spoot 125).

Kortom reuze spannend allemaal. had twee vochtplekken bij mijn eierstokken, deze zijn inmiddels minder groot geworden. Nu moeten mijn waardes zakken...........

Ik blijf volhouden en hopen

Jee Sjan, leg die Puregon maar in een donkere kluis ofzo.................!

In ieder geval ben je flink aan het broeden, dat van die waardes zegt met niet zo heel veel, daar hebben ze mij nog nooit mee lastig gevallen. Wat voor waardes zijn dat?

Nou, heel veel succes weer morgen en tot horens!

Groetjes, Pleun

Hoi, in 2004 is bij mij een poging afgebroken omdat ik meer dan 40 follikkels had, toen spoot ik ook 150IE Gonal f. De poging daarna gestart met een lagere dosis en daar is ons dochtertje uit ontstaan.
Vorig jaar augustus een poging   voor een brusje gewaagd, gestart met 125IE, maar weer een hele heftige reaktie en meer dan 30 follikkels. Ik moest toen ook 5 dagen achter elkaar naar het ziekenhuis om mijn oestradiol te laten prikken want die was veel te hoog en moest dalen. Gelukkig op het nippertje (anders was die dag de poging afgebroken) daalde de waarde genoeg en mocht ik toch voor een punctie. Resultaat 21 eicellen , 19 bevrucht, 2 teruggeplaatst en 3 in de vriezer. Helaas kreeg ik na de tp toch overstimulatie en ben erg ziek geweest, maar ik raakte wel weer zwanger. Helaas kreeg ik een week later een miskraam. De cryo's hebben ook niet tot een zwangerschap geleid. Ik zit nu net weer in de wachtweken van een verse poging, dit keer 100IE gespoten, maar nog vrij veel follikkels (ongeveer 20), daar zijn 16 eicellen uitgekomen en daarvan zijn 10 bevrucht. Ik heb nu 2 toppers in mijn buik en er is nog 1 ingevroren. Ik wil je even heel veel sterkte wensen want ik weet hoe naar het is als een poging afgebroken dreigd te worden. Ik hoop dat je waardes op tijd dalen en dat ze dan een mooi aantal eicellen vinden.

Groetjes van Margreet

Terug
Bovenaan