Hier weer eens een berichtje van Sjanneke.........Inmiddels ben ik druk in de weer met de eerste ivf poging. Helaas rammelen mijn stokken te hard en heb ik teveel geflird met de paashaad. Heb flink wat eitjes in me (nu 22 die doorgroeien) en mijn waardes stijgen de pan uit.....ik ben van 11500 gestegen naar 17000 en ben vandaag gekomen bij 19200. Allemaal ietsie veel te veel (bij ongeveer 14000 mag de punctie plaatsvinden). Moet het erg rustig aan doen en moet liters water drinken.....morgen moet ik weer naar het ziekenhuis (is onderhand een dagtaak geworden). De puregon ligt nu 2 dagen in de koelkast en mag er van de arts niet meer naar kijken of aan ruiken......(ik spoot 125).
Kortom reuze spannend allemaal. had twee vochtplekken bij mijn eierstokken, deze zijn inmiddels minder groot geworden. Nu moeten mijn waardes zakken...........
Ik blijf volhouden en hopen
Kortom reuze spannend allemaal. had twee vochtplekken bij mijn eierstokken, deze zijn inmiddels minder groot geworden. Nu moeten mijn waardes zakken...........
Ik blijf volhouden en hopen