Te huur: 2 nachtbrakers, ze maken gegarandeerd van elke nacht een feestje!!!

Het was weer feest hier vannacht!!! Om 1.30u Diede wakker en 20 minuten later Benthe!!! En vrolijk en wakker dat ze waren!!! Tot half 5 zijn we met ze in de weer geweest!!! Huilen allebei in hun eigen bedjes en wij met kleine slaapoogjes maar wachten tot ze eindelijk eens ophielden en gingen slapen!!

Het was 2 nachten goed gegaan, maar het lijkt er op dat we nu weer bij af zijn!!!

Groetjes een vermoeide Martine

Ehm nou ja als je ze een keer langs brengt houden we hier gewoon een pyjamaparty met 4 kinderen.
Dan krijgen jullie die 2 van ons volgende week!

Maar zonder dolle, tis echt zo vermoeiend he.... Ik laat de laatste dagen de kinderen even huilen, dat gaat soms goed.

groetjes Maris

Pfff, ik heb echt met jullie te doen hoor!!! Hier slapen de kindjes meestal wel lekker door. Maar goed, over 3 maandjes zal het bij ons ook wel weinig slapen worden....

Ik zou graag willen maar helaas is het leasecontract van mijn eigen nachtbrakers nog niet afgelopen...

STERKTE! Ik voel met je mee! Blijf in beweging want als je gaat zitten vallen je ogen dicht..

gr.Ing

RESPECT! Ik kan niets anders zeggen, want ik zou gruwelijk chagerijnig daarvan worden! En dan de hele dag weer door moeten....poeh...

Maar ik wil me best een keer voor jullie opofferen hoor, breng ze maar langs!

In beweging blijf ik wel!!! Elke middag als die meiden op bed liggen, tover ik mn wii-fit tevoorschijn en ga ik ff een half uur mn zinnen verzetten!!!

En humor werkt inderdaad ook als het huilen me nader dan het lachen staat!!!

We kunnen wel een soort verhuurbedrijf gaan beginnen voor huilende kids, pakken we tenminste allemaal zeker een goede nacht mee, haha!!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan