Te klein piemeltje op de echo

<p>Hallo allemaal! <br />Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad alles was helemaal goed met ons ventje, maar op het einde van de echo zag ze dat zijn piemeltje te klein is voor dit termijn en wil dit voor de zekerheid nog laten onderzoeken bij de gynaecoloog aankomende dinsdag, ik hoefde me eerst nog geen zorgen te maken maar het zit natuurlijk wel in je hoofd.. ik ben benieuwd of hier iemand dit ook heeft mee gemaakt en er niks aan de hand was of dat er toch wel iets is uitgekomen? En zoja, wat dan? Op het internet kon ik er niet veel over vinden! Ook ligt mijn placenta voor een gedeelte voor de uitgang, daar krijg ik nog een extra echo voor met 32 weken, maar dat zien we dan wel weer. Nog een grote kans dat die nog verschuift werd ons verteld! Dus daar gaan we eerst maar vanuit! :)</p>
 
Wat dat piemeltje betreft, geen idee. Raar verhaal! Hoe kan nou alleen het piemeltje te klein zijn? Is het toch geen meisje? :) 
Hier lag de placenta ook deels voor de uitgang,  maar in 95% van de gevallen verschuift dat idd nog wel. Maak je daar maar niet teveel zorgen over, hier verschoof deze ook gewoon. 
 
Terug
Bovenaan