<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Er is toch even iets waar ik nog niet helemaal uit kom. En ben zo nerveus! </p><p>Afgelopen zaterdag heb ik een echo gehad omdat ik buikpijn had. Ik zou op dat moment 6 weken en 3 dagen zijn. Echter zag de Echoscopist alleen een vruchtzakje en concludeerde dat dit 100 procent een miskraam ging worden. </p><p> </p><p>Vandaag kon ik naar de gynaecoloog. Daar hebben ze weer met de echo gekeken en zagen ze een vruchtzakje van 3 mm.dit past natuurlijk totaal niet bij een duur van nu 6 weken en 6 dagen. Er waren 3 opties. </p><p> </p><p>- een buitenbaarmoederlijke zwangerschap</p><p>-een aankomende miskraam</p><p>-vruchtje groeit in het begin iets trager. </p><p>Ik heb bloed laten prikken en hier uit blijkt dat een bbz uitgesloten lijkt omdat de hcg waarden te laag zou zijn. De waarden passen bij wat ze zien (3mm) een duur van ongeveer 4 weken. </p><p>Maar nu, ik was 29 november voor het laatst ongesteld en 12 december had ik een eisprong (positieve ovulatie test) op 22 december testte is licht positief. Dan kan ik toch nooit 4 weken zwanger zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Volgende week krijg ik weer een echo. </p><p> </p><p> </p>