te klein

Hoi,

Ik heb een echo gehad met bijna 8 weken en de baby groeit te langzaam. Volgens de echo zou de baby nu 6w2d zijn. Ik ben zwanger geworden dmw kid dus weet de exacte datum.... Spannende tijd nu volgende week weer echo maar ooh wat trek ik het slecht, die onzekerheid tussen hoop en vrees. Er zat ook wat bloed in de baarmoeder en de gynacoloog schatte de kans groter dat het misgaat.

Zijn er meer vrouwen die dit hebben of hebben meegemaakt? Het hartje klopt wel, dus eigenlijk zou ik blij moeten zijn, maar stiekem probeer ik me voor te bereiden op een miskraam...

Tjee, meid, wat een spanning! Heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je heel veel sterkte wenzen en ik ga duimen dat je kindje gewoon wat langzamer ontwikkeld en alles uiteindelijk toch goed komt!

Veel liefs,

Hoi,

Jeetje ik weet helaas wat dit met je doet! Ik heb dit helaas ook meegemaakt en 3 dagen na de echo waarop een kloppend hartjes was ging het mis.
Ik zou ook 8 weken zwanger zijn en volgens de echo was het 6 weken.
Ik hoop zo voor jou dat het toch goed gaat!
Maandag heb ik een eerste echo nou het lood zit me in de benen........

Wens je veel sterkte komende week met het wachten op de volgende echo, dat wachten is zenuwslopend.......

Suc6!!!!!!!!!!!!

Liefs,

Bedankt voor de recties, ik had ( misschien tegen beter weten in ) gehoopt op wat reactie waarin blijkt dat het ook goed kan gaan.

@Sonja, wist jij 3 dagen na de echo direct dat het foute boel was? Of bleek dit uit de volgende echo? Ik moet 1.5 week wachten tot volgende echo, zou jij dit ook hebben gehad?

Ik heb wel zwangerschapskwaaltjes, zere gespannen borsten, moe en emotioneel...maar ja...dit kan ook zijn van het slechte slapen vanwege de stress.

Ik keeg de volgende dag hevige buikpijn en bloedverlies. Toen is er na 3 dagen weer een echo gemaakt daarop was geen hartactie meer te zien!

Probeer wel een beetje positief te blijjven na mijn verhaal, want bij jou zou het wel goed kunnen gaan!
Wondertjes bestaan.......

Dus hou goede hoop!!!!!

Direct na bevruchting kan een eitje nog wel eens even stil staan, meestal zo'n weekje. Dan zou je toch heel goed nog gezond zwanger kunnen zijn. Geef de moed niet op! Ik hoop het allerbeste voor je.

xx

Terug
Bovenaan