Te Kleine woning

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

Mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje, alleen het probleem is dat we maar een 2 kamer woning hebben. Kopen zit er helaas niet in en volgens de woningbouw zullen we nog minstens 7 jaar moeten wachten op wat anders. Ik ben nu 29 dus je kan wel nagaan dat ik daar weinig zin in heb. Nou is mijn vraag....zijn er ook meiden hier die dit ook hebben meegemaakt en wat hebben jullie gedaan, of hoe hebben jullie het opgelost? Is het misschien te doen of niet?

Groetjes Angel

Hallo,

Ik heb er helaas niet zoveel verstand van, maar als ik bij ons bij de woningbouw kijk hebben gezinnen met kinderen voorrang, dus misschien krijg je dan wel eerder een ander huis, en als tip kan ik zeggen blijf gewoon schrijven op huizen en wie weet is het geluk met jullie.

En ik zou ook alvast beginnen met zwanger worden want misschien duurt dat ook nog een tijdje.

Succes met jullie beslissing.

Liefs Belinda

Hoi angel ik werd zwanger en had ook maar 1 slaapkamer.Dat weerhield mij niet van een zwangerschap ik.IK werd zwanger en had de babykamer gewoon op mijn kamer gemaakt en ondertussen mijn woning op www.woningruil.nl gezet.En nu heb ik een leuke woning met 3 slaapkamers.Dus gewoon doen meid veel sterkte groetjes desteny.

Hallo Angel,

Wij wonen in een leuk 2-kamerappartement in een leuke buurt waar we het prima naar ons zin hebben. Is veel trappen zonder lift en baby op je eigen kamer ideaal? Mischien niet. Maar die kleintjes hebben de eerste jaren alleen rust, regelmaat en veel liefde nodig en dat hebben wij te bieden. Wij gaan dus gewoon voor een kleintje en laten ons niet afleiden door babykamers en verhalen van anderen; dat zijn maar dingen voor de ouders, een baby wil het liefst bij jou zijn.
Maar natuurlijk hopen wij op den duur wel op een groter huis. Maar komt tijd komt raad.

Groetjes
Martine

Bedankt meiden ik heb heel veel aan jullie reacties gehad. We hebben besloten er voor te gaan. Ik ben gestopt met de pil en we zien wel hoe of wat.
Bedankt Belinda, desteny en Martine. xxx

Terug
Bovenaan