Te koop: Compleet pakket wasbare luiers

<p>Compleet pakket wasbare luiers</p><p>€ 800,00</p><p>https://link.marktplaats.nl/m1601484456?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller</p>

Dat hoeft ook zeker niet. Er zijn veel verschillende merken op de markt en het pakket hierboven is zo te zien heel erg uitgebreid. Je kunt fulltime wasbaar luieren met minder, of zelfs parttime beginnen en later dingen bijkopen om te zien welke systemen bij jou en je kindje passen.

Wegwerpluiers kosten per kind rond de €1200 tot ze zindelijk worden dus dat is ook niet mis ? zeker omdat je wasbare kunt hergebruiken voor eventuele broertjes of zusjes. Verder ben ik het wel eens met Liesle trouwens, wij hebben ook wasbare luiers maar denk niet dat we dit bedrag eraan uitgegeven hebben.. nu moet ik wel zeggen dat we niet alles in 1 keer hebben gekocht, dus wellicht is het bedrag groter dan ik denk, maar het lijkt mij wel veel. Het hangt ook van de merken en systemen die je gebruikt af, niks tegen degene die ze wil verkopen hoor, je hebt er vast veel voor betaald. 

Terug
Bovenaan