TE KOOP: Maxi Cosi Speedi SX-Hele mooie goede kinderwagen!!

Wie oh Wie maak ik blij? slechts 250,- In een keer klaar!!!
Mooi Rood , geschikt voor meisjes en jongentjes. Met een beetje dubbel gevoel doe ik mijn kinderwagen weg. gekocht in 2004 voor bijna 700 euro. En nu na 3 kinderen nog zo goed als nieuw. Wij nemen geen kindjes meer! U wel ? Ik hoop dat u er nog minstens zoveel plezier van heeft als wij er van hebben gehad! Heeft altijd naar behoren gefunctioneerd! Het enige nadeel (algemeen bekend) is dat de hoogste zit stand nog erg laag is van de wandelwagen, maar daar heb ik een mooie/praktische oplossing voor gevonden! En slapen kan dus ook nog steeds!

Het geheel omvat;

Maxi Cosi Cabrio (tevens te gebruiken in auto) met verkleiner, en regenhoes (niet orgineel, maar orgineel is nog wel te verkrijgen)
Adapters voor de Maxi Cosi Cabrio voor op het onderstel (ideaal voor op vakantie met de auto)
Maxi Cosi Dreami; inclusief matrasje, dekentje, winddek, muggennet, regenhoes (niet orgineel, maar orgineel is nog wel te verkrijgen)
Maxi Taxi Speedi SX, inclusief zonnekap, voetenzak (heerlijk warm) regenhoes (niet orgineel, maar orgineel is nog wel te verkrijgen)
Orgineel pompje. Van mij krijgt u erbij;

Chicco Liteway lime groene buggy ! Zie foto's !! (het boodschappenzakje onder de buggy is los te halen en als (rug) tas te gebruiken. (gekocht in 2009, prenatal)
Rood/zwart zonneparapluutje (huismerk prenatal)
Baby zwembandje Dit indien u het geheel wilt hebben, voor slechts 250 euro, Krijg je van mij de chicco buggy, het zonnepluutje, en een baby-zwembandje erbij!! Wij hebben van alles heel veel plezier gehad, gebruikt voor 3 kinderen geboren in 2 verschillende seizoenen (zomer/winter)

Terug
Bovenaan