TE KOOP

A

Anoniem

Guest
Hey zwangere!!

Allereerst van harte met jullie zwangerschappen!

Ik ben afgelopen 4 juli bevallen en ben toen gelijk borstvoeding gaan geven. Nu is dit na 7 weken zo teruggelopen dat ik op volledige flesvoeding ben overgestapt.

Nu had ik wel een (electrische) kolf e.d. aangeschaft. Ze zijn in totaal 3x gebruikt. Kan ik hier iemand blij mee maken? Verzendkosten neem ik zelf voor mijn rekening.

Ik heb hem ook op Marktplaats gezet maar op de een of andere manier mag ik de link hier niet wegzetten. Mocht je vragen hebben, kun je me mailen op sasje_23@hotmail.com. Via mijn eigen mail kan ik je we de link doorsturen!

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07-07

hoihoi

ik heb je een mailtje gestuurd ik hoor het wel,

groetjes

Even voor anderen: met het aanschaffen van een 2dehands kolf moet je erg oppassen. Het is beter om dit niet te doen i.v.m. besmettingsrisico doordat er melk in het motordeel gekomen kan zijn. Dit kun je niet schoonmaken. Er is een besmettingsrisico op o.a. bacterien of schimmels. Slinger google even aan voor meer info.  

Hoi,

het lijkt mij stug dat een motor waar melk (of andere vloeistof) in is gekomen het nog zou doen. En als dit waar was, dan zou je bij de Thuiszorg toch nooit kolven moeten kunnen huren?

Ik weet wel dat je altijd de delen die in aanraking met melk komen (de flesjes en de omgekeerde trechtertjes die je tegen je borst aan houdt bij het kolven) nieuw moet kopen, maar de motor van de kolf opnieuw gebruiken zelf kan geen enkele kwaad.

Groetjes,
Saskia

Nope. Dat is niet waar, je hebt ongelijk, maar ik snap je verweer want jij hebt je kolf lekker verkocht. Het verschil zit hem in motoren met een gesloten en een open systeem. Uiteraard verhuurd de thuiszorgwinkel de kolven met een gesloten systeem. Meiden die meer info hierover willen: zoek met Google! Kleinme moeite. Zo gevonden. Misschien jij ook even Saskia?

Groetjes, Ilse.

Wow, wintermama, hold your horses!  Ik ben niet de Saskia die d'r kolf heeft verkocht (da's weer een andere Sas). Ik heb die van mij een paar weken geleden pas nieuw gekocht en was ook niet van plan em (meteen) te gaan verkopen :)) Dus ik hoef me helemaal niet te verweren. Ik hou wel steeds in het achterhoofd dat heel wat fabrikanten dit soort informatie op inetrnet zetten omdat ze het liefst willen dat iedereen een nieuwe kolf koopt. Bij de bv cursus die ik heb gevolgd werd er gezegd dat het geen probleem is een tweedehands kolf te kopen, zolang je de onderdelen die in aanraking zijn gekomen met melk nieuw koopt. Mocht er in een tweedehands kolf al melk in de motor terecht zijn gekomen (de kans is erg klein), dan moet je dat toch eerst schoonmaken voordat je de kolf weer kan gebruiken. Ik zou er in elk geval niet te spastisch over doen, maar iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of ie het (uiterst kleine) risisco wil lopen of niet. Ik heb geen tweedehands kolf gekocht omdat je niet precies weet hoe lang en hoe intensief ie is gebruikt, en dus ook geen garantie hebt als de motor het ineens begeeft.

In elk geval veel succes allemaal met de bv en het kolven..enne...no hard feelings!
Groetjes,
Sas

Terug
Bovenaan