te kort aan foliumzuur

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

dit is voor het eerst dat ik hier iets opschrijf. mijn vriend en ik zijn vanaf het nieuwe jaar aan het proberen om zwanger te raken. nu weet ik dat ik een foliumzuur te kort heb in mijn lichaam en slik hier al pilletjes voor omdat, ander de kans bestaat op een kindje met een open ruggetje. nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

groetjes beer

Iedere vrouw die zwanger wil worden, wordt aangeraden foliumzuur te slikken. Dit slik je dan ook nog de eerste weken van de zwangerschap.

Maar wat betekent het voor jou, dat jouw kansen op een kindje met een dergelijke afwijking groter zijn dan bij de gemiddelde vrouw?

In ieder geval succes met gezond zwanger worden

Hoe weet jij dat je een tekort hebt?
Ik slik al foliumzuur vanaf dat wij een kinderwens hebben.
Het wordt inderdaad iedereen aangeraden.

ik slik inderdaad ook al foliumzuur. Het beste is om er mee te beginnen voordat je zwanger raakt.
Succes ermee!
groetjes

Ik ben erfelijk belast, en slik dus op arts advies foliumzuur van 5 mg. Dit is niet in de winkel te koop, alleen bij de apotheek en dan alleen op artsvoorschrift. Het word vergoed door het ziekenfonds. Vraag er even naar bij je arts! Zeker als je van tevoren al weet dat je een tekort hebt! Dan is het zeker belangrijk om het te gebruiken.
Succes!
Groetjes, Kat

hoi ik slik ook 5 mg foliumzuur maar dat is bij mij omdat ik de ziekte van crohn heb en op die manier niet zo goed vitamines opneem.veel succes (ik gestopt met de pil op 31 jan).groetjes.

Terug
Bovenaan